Gå til innhold

Når legger deres barn seg for natten?


3småtroll♥

Anbefalte innlegg

Lillegutt her legger seg så tidlig føler jeg... Han er jo stuptrøtt da så er jo riktig for han, men syns det er så mange som ser litt rart på meg når jeg sier at han legger seg kl.18.00

Han her gjort det siden han var 7 mnd, men før han begynte i barneh kunne vi drøye litt av og til, men nå er det nøyaktig 18.00;)

Må bade han kl 5- rett etter middag så han er klar til drømmehagen. Da får han kveldsmat foran tv(bare for å rekke det før han sovner). Når drømmehagen er ferdig og han har vinket natta til alle figurene vinker han natta til oss;) Da er det bare å bære han i seng så sover han;)

Han sover gjerne fra 18-08 pluss en time på dagen da.

Han er 15-snart 16 mnd forresten:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis han sover fra 18-08 ville jeg jo ikke endret på det :)

 

Her har vi alltid lagt han kl 19. I sommer var han noen ganger oppe til halv 8 - 8. Men nå som han har startet i bhg er det mellom halv 7 og 7. Og da sover han til 7 - 7.30 (en sjelden gang kl 6)

 

Gutten min er 18 mnd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lille (straks 22 mnd) og Eldste (nesten 4 år) legg seg kl 19 og 20. I vinter la dei seg kl 18 og 19, og så gjorde vi ingen ting for å "stille dei over" til sommartid. Får sjå kva som skjer når vi stiller klokka igjen, om vi går tilbake til 18 og 19, eller om vi stiller ungane og.

 

Lille har pleid å sove frå ca 19-19.30 til ca 6-6.30 + 1-1,5 t om dagen, men denne veka er det tre dagar ho ikkje har sove på dagtid og då har ho sove frå 19-19.30 til 7-7.30. Like greitt for oss om ho sluttar å sove på dagtid for å sove ein time lenger om morgonen ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vår legger seg 18.15- 18.30 tida...han er 12 mnd

Ved den tida er han virkelig klar for senga. det funker for oss.

han sover da til 06.30 ca...

sover to dupper på dagen (ca 2 timer tilsammen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gutten vår på 17 mnd er i seng klokken 19, og sover til ca 07-08. Kommer litt an på når det blir liv i huset på morgenen :)

På dagen sover han mellom 1-2 timer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Småtten her i huset er 15 mnd og legger seg mellom 19-19:30 hver kveld uten unntak... :-)

 

På dagen har han fortsatt to sove økter....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minsten min er 15 mnd. Han legger seg mellom 18 og 19, og står opp 06.30-7... Han sover ca 1 time på dagen.

 

funker bra det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jenta mi er 13 mnd, og legger seg 19.

Sover to økter på dagen, men lengden varierer veldig.

 

Når går de over til en lur?

Er det noe jeg må innføre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...