Gå til innhold

Se også disse forumene:
Kvinneguiden Doktor Online
Foto

Oslomammaer, torsdag 13.august, Tøyenbadet?? :)

• Logg inn for å svare
6 svar til dette emnet

#1 Sorgenfri

Sorgenfri

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 15 Innlegg:

Skrevet 09 august 2009 - 19:58

Heia :) Lurer på om det er noen som titter innom her fortsatt... hmm.. Er det stemning for å dra til Tøyenbadet på torsdag?? Her har vi enda ikke fått prøvd oss i basseng, og det hadde vært koselig om vi var fler :) Kjersti og Håkon..

Annonsebilag
Annonsebilag

#2 yvomar

yvomar

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 0 Innlegg:

Skrevet 11 august 2009 - 15:22

vi er med!

#3 DesLykke08<3SepLykke12

DesLykke08<3SepLykke12

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 316 Innlegg:

Skrevet 11 august 2009 - 23:18

blir gjerne med evt neste gang, tror ikke jeg kan.. barsel med h.stasjonen. møtte 'stavanger' kjersti i dag.. vi snakket om å møtes neste uke... =)

#4 yvomar

yvomar

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 0 Innlegg:

Skrevet 12 august 2009 - 08:08

vi kan ikke alikevel,hadde glemt at jeg skulle på bæretreff på torsdag.kan ikke neste torsdag heller for da er jeg i sverige:(

#5 Sorgenfri

Sorgenfri

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 15 Innlegg:

Skrevet 13 august 2009 - 06:56

da får vi ta det en annen gang da :) Vanskelig å få til noe når alle er busy! Uannsett var det greit det ikke ble, min kjære har bursdag i dag, så her skal det bakes... :) Gulrotkake, sjokolademousse og tapas og vin til kvelds.. Nammmmmis!

#6 lille løk

lille løk

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 0 Innlegg:

Skrevet 14 august 2009 - 17:09

Hei alle sammen! Skal vi møtes på tirsdag eller onsdag da- førstkommende uke?? Hadde vært koselig å se store og små igjen. Hvilken dag passer, og hvem kan? Hilsen Sofia Aurora og mammaen

#7 lille løk

lille løk

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 0 Innlegg:

Skrevet 15 august 2009 - 11:04

Kom til å tenke på at det er jo en mulighet for å gå i åpen barnehage sammen- er kanskje ikke så gøy med langvarige cafebesøk lenger Finnes åpen barnehage tøyen, sinsen....tja- stort sett i de fleste bydeler.