Gå til innhold

Hvordan få noen timer for seg selv


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Gutten min er 6 uker nå. Spiser godt og legger bra på seg.

Problemet er at måltidene er ganske uforutsigbare foreløpig. Spiser ca hver 3. time på formiddagen, og oftere om kvelden. Foreløpig er det likevel ikke så lett å vite når han vil stå opp om morgenen, og hvor mye han vil sove i løpet av dagen. Jeg har lyst til å få trent litt. Om kvelden når mannen min kan passe gutten, har jeg ca 2 timer på meg fra gutten har spist til jeg må være hjemme igjen. ikke alltid dette passer med timene på sats. Skal prøve mini sats fra neste uke. Det er om formiddagen, og da har jeg litt bedre tid på meg, men hvordan skal jeg få gutten til å spise rett før jeg leverer ham i minisats?

 

1) går det an å få babyene til å spise hver 3. tme hele dagen? Hvordan? Blir det mye kamp i starten?

 

2) Kan jeg begynne å vekke gutten på et passende tidspunkt om morgenen, slik at han får mat og sovner før jeg går på trening?

 

Erfaringer og tips mottas med takk!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 2 måneder senere...

Luksusproblem ... spør du meg

 

Selv er jeg ALENE med tre stk og kan bare drømmen om den dagen jeg får noen timer til KUN meg !

 

Når det er sagt (og jeg beklager utbruddet!) finnes det jo TRENING MED BABY på mange treningstudioer.

Det er jo en kjempefin måte å både komme i form på og å tilbringe kvalitetstid med den lille :o)

 

Nå er det en liten stund siden ditt innlegg, så du har nok allerede funnet ut hvordan å løse ditt lille problem ...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...