Gå til innhold

Noen fra Trondheim som vil møtes?


Bergenser til Trondheim

Anbefalte innlegg

Hei. jeg er 31 år og fikk mitt første barn 1 juni. Ei lita nydelig prinsesse:) Lurer på om det er noen som vil treffes og gå trillrturer eller tur på cafe. Jeg bor i sentrum av Trondheim.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei,

 

Jeg er veldig gjerne med på trilletur:-) Er selv utflyttet Sotrastril:p, 31 år og fikk vårt første barn 14.juni (jente). Bor utenfor Trondheim men har bil så ikke noe problem å møtes.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei. Så kjekt:) D var overraskende og møte ei her inne som er fra Bergensområdet og i samme situasjon. Jeg er også stril, fra Os då. Bor du langt unna Trondheim? Når har du lyst å møtes? Jeg skal ikke noe før 30 juli da jeg skal hjem til Os en uke. Hvis du får deg profil her inne kan vi sende meldinger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg er ikke bergenser, men er veldig gjerne med på å møtes, trille tur osv. Er selv 31 og fikk jente nr 2 14. juni. Har ei på 9 år fra før:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger ikke å være bergenser:) Det hadde vært koselig:)Bor du i nærheten av sentrum? Når har du lyst å møtes? Jeg er bare hjemme fortida til 20 juli så hvis du vil møtes føe det så bare gi en lyd:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skrev feil til 30 juli er jeg hjemme så drar jeg til Bergen en uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, Jeg bor 20 min sør for Trondheim sentrum. Buvika, Har mulighet til å møtes på hverdagene frem til 30 juli. Opptatt i helgene fremover. Bare kom med forslag, så er jeg med. Har bodd borte i 11 år, så er ikke så godt kjent i Trondheim lenger:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjekt:) Jeg er ikke så godt kjent jeg heller ihvertfall ikke utenfor sentrum. Har du lyst å komme inn til byen da? Ser at det ikke er meldt noe fint trillevær denne uken men jeg går gjerne tur likevel jeg. Har du lyst å møtes på tirsdag? Vi kan eventuelt gå en tur langs elven og gå på cafe på solsiden? Eller bare cafe hvis været er for dårlig. Vi kan ta det en annen dag i uka hvis det passer bedre for deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satser på å bli med neste trilletur dere tar jeg da:-) Etter 2.august har besøket dratt hjem her så da er jeg med så fremt det passer:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er med på trilletur i morgen jeg. Vi får bare utruste oss med regnklær:D Hva med å møtes kl 1200 utenfor bare blåbær Solsiden. Jeg har sort maxi cosi vogn, mørkt hår i hestehale. Heter Elin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen. Tror jeg må trekke meg fra trilletur i dag. Lite søvn i natt:) Vi får håpe på fint vær senere, så vi kan ta det igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei såg ikke meldingen før nå så det passet jo bra. Kan ikke du gi en lyd når det passer deg da? Jeg kan stortsett alltid:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det kan vi. Jeg skal til frisøren kl fire då så kan ikke bli veldig mange timer. Da må vi ta en annen dag eventuelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vi en avtale? Kanskje det er lurt at vi har nr til hverandre hvis det skulle oppstå noe. Kan ikke du sende meg en e.mail på [email protected]? Jeg har teutonia spirit vogn med beige trekk også prinsesse myggnetting ( så sikkert ikke vanskelig å finne meg) Har langt lyst hår.

 

Kjersti

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Hei, jeg vil gjerne bli med på trilletur, cafe, babykino eller noe annet koselig. Er 37 og har ei lita pie født i juni, bor sentralt i Trondheim. Noen som har lyst?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

 

Vi skal møtes for trilletur (og cafébesøk?) på kommende onsdag. Møtes utenfor Bare Blåbær klokken 12.00. Bare å bli med:-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei ja så kjekt må bare bli med på onsdag:) Babykino var kjempe godt forslag:) Det har jeg veldig lyst å bli med på. Det er hver onsdag om jeg husker riktig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, denne onsdagen har jeg avtale med barselgruppa fra helsestasjonene. Babykino er hver onsdag og fungerer kjempebra, absolutt å anbefale.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
  • 5 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...