Gå til innhold

små jenter å bikini overdeler.........


Gjest

Anbefalte innlegg

Jenta mi på snart 6 år vil så gjerne ha bikini,(for hun vil være like pen som mamma sa hun hihi) men jeg vet ikke jeg,synes hun er alt for ung!

 

Hva mener dere?

 

Hun er i en fase nå hvor alt jeg gjør vil hun også gjøre,gjerne jeg skal kjøpe meg badedrakt denne sommeren? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Mylian&A.V+2til:-))

Jeg syns bikini på småjenter er kjempeteit. Er helt lamslått over at det finnes bikini til 2åringer- vi bruker bare bikinitrusa eller badedrakt. Syns faktisk en 6åring overlever helt fint i badedrakt, litt for tidlig til bikini...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det mener jeg også, og så hun har jo ikke noe å skjule med en bikini overdel uansett så det er jo veldig unødvendig å ha det på!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mylian&A.V+2til:-))

Ikke sant! Syns det skaper et fokus på noe som det går fint an å vente med når man er 6åring...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kunne ikke vært mer enig!

Ei venninne av meg synes det var helt greit å bruke overdelen på en 6 åring,hun har ei datter selv og har kjøpt det til hennes barn,men hver sine meninger hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mylian&A.V+2til:-))

Altså, det er jo greit og det går jo bra, men hvorfor? 6åringer har somregel ikke bryster å skjule...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mylian&A.V+2til:-))

Jaja, hehe, vi er vel gammeldagse ellernoe. Selv syns jeg barn skal være barn så lenge som mulig, uten å tenke på at de må gå med bh etc. Syns det blir litt for tidlig jeg da.. Dessuten er badedrakt like bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja vi er nok det ;)

helt enig at barn skal være barn lengst mulig :) er ikke så gøy når dem vokser så fort hehe.

Nå skal hun begynne på skolen,og hun har blitt ALT for fort stor!!

 

(og den høyden hennes begynner å bli skremmende høy hihi,hun er 125 høy i en alder av 6 år og jeg er 161, ender vel opp med at jeg må stå å kikke i taket om noen år når jeg skal prate med henne hihi :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå tenker jeg bare litt her. Først: jeg er helt i mot bikini til småttiser som før i (mine) gamledager pleide å bade nakne. Men derimot så er det vel ikke normalt at jenter på 6 år bader nakne, i offentligheten. Hva med badedrakt, dekker jo like mye de ikke-eksisterende puppende den som en bikini. Hvorfor er badedrakt OK og ikke bikini?

 

Hva med en "tankini" (så uttrykket i går i en avis), dvs en stor bikinitopp, så stor at den går til navlen? Da kan kanskje mor og datter møtes på midtveien?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...