Gå til innhold

Se også disse forumene:
Kvinneguiden Doktor Online
Foto

Flere som fikk baby 29 april?

• Logg inn for å svare
8 svar til dette emnet

#1 DiddiDaddi

DiddiDaddi

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 0 Innlegg:

Skrevet 05 mai 2009 - 13:52

Her var det ganske stille enda, men hadde vært morsomt å høre fra noen som fikk baby samme dag :)

Annonsebilag
Annonsebilag

#2 Totetteskatter + baby 2015

Totetteskatter + baby 2015

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 16 Innlegg:

Skrevet 08 mai 2009 - 21:06

jeg fikk en jente den 29.april :) kl 9.02 kom hun til verden på storken på haukeland! hva med deg? :)

#3 DiddiDaddi

DiddiDaddi

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 0 Innlegg:

Skrevet 09 mai 2009 - 10:06

Så morsomt å høre fra noen :) Gratulerer med jenta :) Ser du har to tette, hvor gammel er eldstemann? Har du gutt eller jente fra før? Jeg fikk også nr.2 29 april, en stor gutt, har ei jente på 2 år fra før.

#4 HannaT.

HannaT.

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 0 Innlegg:

Skrevet 10 mai 2009 - 19:26

Fødte også en stor gutt 29. april, 4170g og 53 cm :)

#5 Maren 84

Maren 84

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 0 Innlegg:

Skrevet 11 mai 2009 - 11:19

Jeg fikk en liten gutt 29.april. Fødte på Ahus og er så stolt og glad. Nyter dagene med det lille vidunderet. Veldig godt å være ferdig med alt, graviditet og fødsel:)

#6 Totetteskatter + baby 2015

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 16 Innlegg:

Skrevet 11 mai 2009 - 20:21

Gratulerer til deg også diddidaddi:) Eldstemann er nå 15 mnd, så er ganske tett.. det er forresten en gutt! :) er kjekt det å ha begge deler!! hvor i landet hører du til da?

#7 DiddiDaddi

DiddiDaddi

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 0 Innlegg:

Skrevet 12 mai 2009 - 13:28

Veldig morsomt å få begge deler, vi skal nok stoppe på to barn, så tror pappaen syns det var litt ekstra stas å få en gutt (selv om en ny jente selvfølgelig hadde gjort oss like lykkelig!), så slipper han fullstendig jentedominans i hjemmet ;) Jeg hører til i nord, akkurat begynt å få en smak av vår her, deilig :) Tiden går utrolig fort om dagene, men vi har kommet oss ut på noen deilige vårlige trilleturer :)

#8 DiddiDaddi

DiddiDaddi

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 0 Innlegg:

Skrevet 12 mai 2009 - 13:31

Gratulerer til alle dere som har fått 29 april - gull :) Flott dag å ha bursdag på :) Jeg hadde termin 28 april, glad han bestemte seg å komme bare en dag over, jeg var allerede utålmodig, hihi ;) Hva med dere andre, fikk dere før eller etter termin? Morsomt og koselig å ha kontakt med noen som har helt jevngamle barn :) Hvis noen har lyst til å skravle/bli kjent på msn hadde det vært morsomt :) Vi kan jo bare utveksle adresser via en pm. Kanskje vi snakkes :)

#9 Totetteskatter + baby 2015

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 16 Innlegg:

Skrevet 13 mai 2009 - 13:08

hehe, det er ikke gale.. en dag over:) gikk 10 dager over med førstemann, og 5 dager denne gang.. og det er LAAAANGE dager det!! glad jeg er ferdig, nå blir det pause i mange år!!! hehe... skal bare kose meg med mine to små:) mannen reiser ut på båt på lørdag nå, så det skal bli spennende å være aleine med en på 15 mnd som enda ikke går, og snuppa på 2 uker! men det går vel seg til tenker jeg! :)