Gå til innhold

Flere som fikk baby 29 april?


DiddiDaddi

Anbefalte innlegg

Her var det ganske stille enda, men hadde vært morsomt å høre fra noen som fikk baby samme dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg fikk en jente den 29.april :) kl 9.02 kom hun til verden på storken på haukeland! hva med deg? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så morsomt å høre fra noen :) Gratulerer med jenta :) Ser du har to tette, hvor gammel er eldstemann? Har du gutt eller jente fra før? Jeg fikk også nr.2 29 april, en stor gutt, har ei jente på 2 år fra før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk en liten gutt 29.april. Fødte på Ahus og er så stolt og glad. Nyter dagene med det lille vidunderet. Veldig godt å være ferdig med alt, graviditet og fødsel:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til deg også diddidaddi:) Eldstemann er nå 15 mnd, så er ganske tett.. det er forresten en gutt! :) er kjekt det å ha begge deler!! hvor i landet hører du til da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veldig morsomt å få begge deler, vi skal nok stoppe på to barn, så tror pappaen syns det var litt ekstra stas å få en gutt (selv om en ny jente selvfølgelig hadde gjort oss like lykkelig!), så slipper han fullstendig jentedominans i hjemmet ;) Jeg hører til i nord, akkurat begynt å få en smak av vår her, deilig :) Tiden går utrolig fort om dagene, men vi har kommet oss ut på noen deilige vårlige trilleturer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til alle dere som har fått 29 april - gull :) Flott dag å ha bursdag på :) Jeg hadde termin 28 april, glad han bestemte seg å komme bare en dag over, jeg var allerede utålmodig, hihi ;) Hva med dere andre, fikk dere før eller etter termin?

 

Morsomt og koselig å ha kontakt med noen som har helt jevngamle barn :) Hvis noen har lyst til å skravle/bli kjent på msn hadde det vært morsomt :) Vi kan jo bare utveksle adresser via en pm. Kanskje vi snakkes :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, det er ikke gale.. en dag over:) gikk 10 dager over med førstemann, og 5 dager denne gang.. og det er LAAAANGE dager det!! glad jeg er ferdig, nå blir det pause i mange år!!! hehe... skal bare kose meg med mine to små:) mannen reiser ut på båt på lørdag nå, så det skal bli spennende å være aleine med en på 15 mnd som enda ikke går, og snuppa på 2 uker! men det går vel seg til tenker jeg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...