Gå til innhold

Se også disse forumene:
Kvinneguiden Doktor Online

Går selv!!!

• Logg inn for å svare
3 svar til dette emnet

#1 camosilla

camosilla

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 110 Innlegg:

Skrevet 03 mai 2009 - 10:43

Endelig... Han reiste seg da han var 7mnd og har gått etter brio vogna siden han var 9mnd. Det vil si han har gått med støtte i 6,5 mnd før han ville slippe seg. De fleste sa: han kommer sikkert til å gå før jul! he he, ingen garanti selvom de er tidlige ellers. Men nå stabber han rundt og er så stolt av seg selv, og mamma og pappa er kjempestolte også:)

Annonsebilag
Annonsebilag

#2 ja08

ja08

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 0 Innlegg:

Skrevet 05 mai 2009 - 20:08

Gratulere med at gutten din går. Det er stas! Her er gutten min 15 mndr, og går ikke ennå. Han er derimot ei stødig klatremus, som stadig finner veien opp i høyder. Han er ekstremt klatrete i forhold til hva jeg kjenner til av andre barn på samme alder. Har du en klatrer?

#3 camosilla

camosilla

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 110 Innlegg:

Skrevet 06 mai 2009 - 13:20

Ja han klatrer, plutselig sitter han oppå kjøkkenbordet ol. drar frem stoler og klatrer opp:)

#4 LilleToa <3 AugustBaby på vei!

LilleToa <3 AugustBaby på vei!

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 0 Innlegg:

Skrevet 07 mai 2009 - 10:06

så utrolig kjekt da :D det er jo så stas det når de begynner å gå ;) min tullejente satt når hun var 6 mnd, og begynte å krype og reise seg når hun var 7 og 8 mnd :) og hun gikk selv når hun var 11 mnd :O så her var det ikke lenge baby ;) hehe... det var jo kjekt, men nå løøøper hun overalt! klatrer gjør hun også ;) hun er en liten ramp må jeg si... <3