Gå til innhold

Bilsete - noen med erfaring?


Lone*

Anbefalte innlegg

Har vært å sett på bilseter i dag. Britax Multi-tech og BeSafe izi combi. Aner ikke hva jeg skal velge. Noen som har erfaring med disse setene? Vil gjerne høre litt for og imot:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

vi har og besafe izi combie. vi har et til begge ungene. eldste på straks tre år sitter kjempe godt i det enda., hun sitter bakovervendt også., og det kommer hun til å gjøre en god stund til., har god plass..;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Besafe izi combi X2 her også :) Strålende fornøyd, snuppelure kommer høyt opp og får endelig titta ut av vinduet. Sitter bakoverlent. Pappaen til lillegull sjekka ut det han fant av tester osv på nett og mente at dette var det beste og rette setet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har Acta Graco cosmic comfort og er veldig fornøyd med det, ble anbefalt det i alle butikkene jeg var i. kan brukes både forover og bakovervendt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

vi har britax multi tech og er veldig fornøyde. snuppa sitter som en konge i stolen....

minuset er at det blir litt trangere i passasjersetet, da barnesetet tar litt plass. men det er absolutt ikke for trangt!!!

 

varierer veldig fra bil til bil, så jeg råder deg til å prøve setene i bila di før du bestemmer deg. et sete som passer godt i en bil trenger ikke å passe like godt i andre ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...