Gå til innhold

Nedtelling til Andre trimester.


Julelita

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har 3 uker igjen....:-( Er blitt sjukmeldt p.g.a kvalme og oppkast. Formen er mye bedre. Bruke slike sea-band mot morgenkvalme, men vet ikke om det er tilfeldig eller om det er de som hjelper. Jeg tør ihvertfall ikke ta de av. Legen anbefalte meg ikke å jobbe før de første 12 ukene var gått. Kjedelig å gå hjemme.

Lykke til alle sammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 uke igjen hvis jeg følger mine beregninger. men legen trodde kanskje jeg var lenger på vei på første kontrollen. Han tippet da 14 uker og det er allerede en uke siden... Så hvet vel ikke sikkert før uløtralyden hvor jeg er, men for ikke å bli skuffet så tar jeg utgangspunkt i ferrest uker så kommer alt etter det som bonus:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er det man regner dette igjen? er det når man runder 12 uker eller når det er 20 dager igjen? Jeg har vel rundt to uker igjen tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg er 11+4 i dag så jeg har igjen 4 dager igjen=D skal bli så godt... hadde aldri trudd det skulle skje=D Så glad!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trodde du gikk over i andre trimester når du var 12+0. hmm.. så då er d vel rettere sagt 2+2 igjen her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

yes. begynte nedtellingen allerede i uke 4 jeg .. :) neida, jeg glder meg som en unge til 2.trimester.. blir veldig skuffa hvis jeg ikke får energien igjen da altså..Det er så lenge til og ukene går så sent.. blir sprø. er 9+3 i dag.. føles så uvirkelig enda siden jeg ikke har vært til lege eller tidlig ul, og ingen som vet noe. Det begynner heldigvis å skje noe på onsdag. Da har jeg første kontroll hos legen og jeg er registrert hos jordmor. (de tar inn fra uke 24.. lenge til) så det er er gjort.. Ønsker ikke å gå mer til lege enn nødvendig.Bare hvis jeg blir syk.Men jeg skal fort tilbake til legen igjen og høre hjertelyd håper jeg. venter ikke helt til ordinær ul.aldri.

 

2 trimester vet alle det og man føler seg mer opplagst (håper jeg) og man har passlig mage.. graviditet mer virkelig... Du er heldig som er der snart.. lusker meg inn om noen uker.. lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leeenge igjen for min del. Er bare 9+2. Nesten en mnd igjen.

Men jeg kommer etter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er også 9+3 i dag.. føles som en evighet! Har vært på 1. kontroll og skal til legen 27. apr.

 

lykke til alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Går over i morgen :)

noen som vet om legen kan lytte til hjerteslagene, eller er det bare jordmor som gjør det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gått i surr hvor langt jeg er nå ;o) men tror jeg er ca 10 uker. dvs ca 2 uker igjen. det skal bli sååå deilig å bli ferdig med 1.tri! Da kan man senke skuldrene litt føler jeg! Neste uke, da er jeg 11+litt skal jeg på UL, det skal bli spennnende! Gledegruer meg..

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nesten 3 uker igjen..... Huff det er lenge. Er sykmeldt 100% til jeg er passert 12 uker, så tiden går så sakte...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Er 9+4!

Nyter denne tiden når bare jeg og samboer vet om det...våres lille hemmelighet:)

Eneste negative er kvalmen, og den er værst om kvelden!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11+0 idag og bare en uke igjen til jeg kan hoppe over til neste trimester! Gleder meg veldig, er den første lille milepælen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har 3 uker igjen, 3 lange uker er så utrolig kvalm og kaster opp, har fått lov å ta postafen av legen min og det er til stor hjelp klarer å få satt på en vask eller 2 nå:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

novmamma igjen.... har du prøvd slike sea-band du får kjøpt på apotektet? De hjelper mot reisesyke og morgenkvalme. Jeg bruker de og kvalmen er redusert veldig. Velger å tro at det er de som hjelper. jeg kunne også ta postafen, men det trenger jeg ikke nå.

Masse lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...