Gå til innhold

Noen som har prøvd chi-metoden for permanent utretting av hår?


Gjest Sauen og ungene

Anbefalte innlegg

Gjest Sauen venter jente nummer 2 =)

Jeg har endel krøller og siden de aldri er samarbeidsvillige er jeg blitt avhengig av rettetangen min... Frisøren min anbefalte meg chi-metoden, fordi det sliter mindre enn å drive og rette hver eneste dag. Hadde vært utrolig deilig å kunne gå på stranden uten å tenke på at jeg ser ut som et lykketroll, eller ta en dusj om morgenen uten å styre med føning og retting...

Hva er deres erfaringer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet at mamma prøvde det engang, men hun savnet krøllene sine så mye hun da, så når det vokste ut litt klipte hun bare av til der krøllene begynte =))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det kjemisk hos frisøren? Vel, min frisør anbefalte det ikke. Hun sa at det tærer voldsomt på håret og at med en god rettetang og et bra stylingprodukt vil ikke rettetangen være så skadelig for håret. Hun sa også at i de fleste tilfeller (spesielt ved tykt hår) vil ikke håret bli helt rett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sauen venter jente nummer 2 =)

Ja, men det er visst annerledes enn antipermanent - sliter mye mindre og funker mye bedre, påstår de ihvertfall=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja...det var ikke det frisøren min sa iallefall. Men hun kjenner mitt hår og det er veldig tykt og grovt. Så hun tvilte på at det ville bli vellykket på meg. Dessuten er det grusomt stygt når håret vokser ut igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...