Gå til innhold

Redd sin egen skygge :)


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg holdt på å le meg ihjel av datteren min i går, vi var ute å lekte i sola, og plutselig begynte hun å springe og hoppe som en gal og var helt alvorlig i ansiktet!

 

Til slutt forstod jeg at hun hadde oppdaget sin egen skygge som fulgte etter henne, og den er det jo ikke så lett å riste av seg :)

Det var ikke lett å holde seg alvorlig når man ser sånne ting, for henne var det en helt ny og skummel ting, men som for oss bare blir komisk.

 

Hun sprang tilfeldigvis inn et sted det var mørkt, og var så fornøyd når endelig den ekle skyggen var borte :) og når ho sprang ut i sola igjen hadde ho glemt hele skyggen............i hverfall til neste gang hun ser den igen!

 

Flere med barn som har oppdaget skyggen sin her, og som er redde for den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe, ja de er rare de små. Snuppa her har også oppdaget skyggen sin. Hun er nok mer forundret over den enn redd. Skyggen som hånda til pappa lagde var veldig fasinerende. Hun prøvde også og fange skyggen sin, men skjønte ikke hvorfor den forsvant hver gang hun flyttet hånda si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha :) Lillemor var ganske sjokkert og alvorlig en stund hun også, og prøvde å plukke den opp etterhvert :) Søta :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 år senere...

Dytter denne litt opp istedet for å skeive et nytt innlegg :-)

Jeg har en gutt på 1 1/2 år som er vettskremt for skygger. Noen flere som som er sånn? Håper at det gir seg snart 🙈

 

Anonymous poster hash: 12bcd...c9b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...