Gå til innhold

Drammen-sykehus-jenter, har dere født?


Gizom81

Anbefalte innlegg

Gutten vår kom 19 mars kl 06:27, gikk fort og gæli, og gutten var 38% større enn estimert, så jeg skal si vi var overrasket. Han skulle i følge legene være 33-3400gr til termin. Han kom to dager over og var 4370... he he hadde ikke et klesplagg med som passet!

 

Håper dere har hatt gode fødselsopplevelser...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann!

Jeg fødte på sykehuset i Drammen lørdag 21.mars kl.14.51..

Rask og grei fødsel, selv om den siste timen var veldig intens!

Det ble ei nydelig lita tulle på 3405 g og 50 cm!

Vi storkoser oss med lillesøster, hun sover og spiser godt og er stort sett snill og fornøyd..:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isak kom til verden på sykehuset buskerud fredag 13.mars.

Ble satt i gang, fødselen gikk ganske raskt og fint, kl 19.19 ble hat tatt med vakum. 3945gram, 54 cm lang og 37cm rundt hodet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Filip kom til verden den 25. mars. Han kom tre dager før termin, og fødselen varte i 19 timer. Trodde aldri han skulle komme ut, og ble til slutt tatt med sugekopp. Var en tøff fødsel, men det er fort glemt =) Han var 4300 kg og 53 cm lang, 35 cm rundt hodet, og verdens nydeligste lille gutt =) Han er nå to uker og veier 5 kg nå. God og rund liten plugg =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jenta vår kom 21 mars kl. 05.11. Veide 4085 g og var 52 cm lang. 36 cm rundt hodet. Ble satt igang den 20. Fødselen gikk kjempegreit. Hadde det ikke vært for bekkenløsningen, så kunne jeg tenkt meg en til, men vi får nok gi oss nå. Har ei på 3,5 og hu vesle på 1 mnd + en stesønn på 12.

 

Har noen av dere kontakt med glavidmednr2? Møtte henne på sykehuset og vi fikk så god kontakt. Vil så gjerne på trilletur til Mjøndalen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...