Gå til innhold

Se også disse forumene:
Kvinneguiden Doktor Online
Foto

Det Lune Rede er stengt:o(

• Logg inn for å svare
8 svar til dette emnet

#1 Tuppelura08 og Dada02

Tuppelura08 og Dada02

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 0 Innlegg:

Skrevet 24 mars 2009 - 10:07

Ringte de i dag for å reservere bord og fikk da vite at de har stengt. De holder på å avvikle . Det er jo bare kjempetrist da....men ikke noe å gjøre med. Noen som har noen andre forslag til hvor vi kan treffes??

Annonsebilag
Annonsebilag

#2 Løven 74

Løven 74

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 0 Innlegg:

Skrevet 24 mars 2009 - 13:28

hei, hva med nede i kjellern på byhaven, der er det sitteplasser og plass til barnevogner......, sist jeg var der....., der er det sittegrupper.....- men hvordan vi vet hvem som er hvem....hmm, kan jo være flere som har treff der nede, men vi finner vel fort ut det....: kodeord: dibtreff: okt/nov/des ( og er det noen som er født andre mndr, så er de selfølgelig velkommen også):) - sist jeg var der var det en avslappet atmosfære der nede iallefall...... skal vi treffes der da? hvor mange blir vi?

#3 Tuppelura08 og Dada02

Tuppelura08 og Dada02

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 0 Innlegg:

Skrevet 24 mars 2009 - 15:21

Kjellern på Byhaven høres ut som en god ide!:o) Også var det hvordan vi skal kjenne igjen hverandre....Noen som har forslag???

#4 mamman til lillegutt

mamman til lillegutt

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 0 Innlegg:

Skrevet 24 mars 2009 - 16:15

Vi blir med. Kan vi ikke alle feste noe på vogna som vi blir enig om (feks en rød sløyfe eller no)?

#5 jente08 og gutt12

jente08 og gutt12

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 22 Innlegg:

Skrevet 24 mars 2009 - 17:56

Men hvorfor i alle dager skal det lune rede stenge? Det var jo massevis av folk der bestandig. Skjønner ingenting jeg... Vi kommer ned i kjelleren på byhaven istedet. kl 12.00 på torsdagen? Noen som har blitt enig om hvordan vi skal kjenne igjen hverandre?

#6 <3tobarnsmor<3

<3tobarnsmor<3

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 0 Innlegg:

Skrevet 24 mars 2009 - 18:40

Torsdag kl 12 passer bra her :) Ja, hvordan skal vi vite hvem dere er! Jeg kommer sikkert til å gå bort til det bordet der det sitter flest mammaer å spørre rett å slett, men hva skal den første som kommer gjøre da! Ta opp et bord?

#7 Bridy og lille øks med umbrako

Bridy og lille øks med umbrako

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 0 Innlegg:

Skrevet 24 mars 2009 - 20:22

Jeg og lille frøken kommer, men rekker vel ikke og være der før 12.15 eller noe, men regner med dere er der enda da:) Gleder oss til og treffes:)

#8 Tuppelura08 og Dada02

Tuppelura08 og Dada02

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 0 Innlegg:

Skrevet 24 mars 2009 - 20:51

Synest sløyfeideen var god jeg:o) Da er det jo veldig enkelt å se!

#9 Løven 74

Løven 74

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 0 Innlegg:

Skrevet 25 mars 2009 - 19:03

hei, jeg skal prøve ¨å karre meg til byn til kl.12.00, og se om jeg finner noe rødt eller så har jeg et rosa/grønt rutet ullteppe på vogna på (simo blå vogn), det er vel en del sittegrupper utenom cafeene der nede også, som vi evt. kan vente til vi finner et bord, ikke nødvendig å bestille bord, vi ser hva som er ledig der nede da:) blir kjekt å treffe noen nye ansikt og babisser:)