Gå til innhold

BurgerKing-reklamen tatt av plakaten...


Attpåklatten :-)™

Anbefalte innlegg

og det skulle jaggu bare mangle!

Har ikke sett den selv, men leser nå at de har brukt "vannhode-diagnose" i reklamen!!! Hva faen er det som går av noen av disse reklame-og mediabyråene?

 

Leser om foreldre som har mistet barna sine pga denne tilstanden, og så skal BurgerKing profittere og selge mer ved å bruke dette!!! Grrrrr........

 

Futatsu reklame-og mediabyrå bør jaggu gå noen runder med seg selv. Makan til idioti!!

 

Åhh.......sånt noe blir jeg så eitrande sint av!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

HVA!!! Jeg har ikke sett reklamen så jeg kan ikke uttale meg om den, men det jeg kan si er at det går faen ikke an å bruke en slik diagnose i en reklame....

 

Nei, da må jeg si at reklamebyråene som Lotto og Netcom bruker er hakket bedre...

 

Går det virkelig an..... "rister på hodet", på den annen side er det snart ingenting som overrasker meg.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den gikk visstnok i en uke før den ble tatt av. Og det har kommet mange reaksjoner til BurgerKing og de tok den da av sending. Hvilket bare skulle mangle.

 

Nei, takke meg til reklame som ikke tråkker på noen tilstander, diagnoser eller utseende til mennesker.......blir bare kvalmt!

 

Jeg elsker Lotto og NetCom, det er humor og lekenhet:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he ja der er det vel bare kua som får gjennomgå..... siden den er så dum:-)

 

Trodde vi hadde en diskrimineringslov i dette landet jeg???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det ofte handler mer om menneskers uvitenhet og dumskap enn lovverk når det kommer til sånne ting. Og at vær varsom-plakaten burde påpekes litt oftere i media faktisk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 år senere...

Hei, ja har ikke sett den jeg heller, men jeg hørte moren min snakket om den. Hun hadde lyst til å ringe å klage siden jeg har vannhode. Jeg mener at man ikke skal tulle med sånnt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...