Gå til innhold

alle som har født fra marsklubben kan jo oppdatere oss andre ventende her??:-)


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

hadde vært gøy å hatt en enkel oversikt over alle som etterhvert føder fra marsklubben innpå denne tråden. kan f.eks ta meg dato for termin og den faktiske dagen fødselen skjer??:-)

grunnen til denne tråden er at det er utruli rolig og stille på denne klubben, det er jo nå det skal skje noe!!!!!!:-)

 

Lykke til alle sammen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan jo starte jeg, da.

Fikk ei jente 6.februar, hadde termin 25.mars... Lillepia ble forløst så tidlig pga preeklampsi. Alt står bra til med henne og jeg nyter fødselspermisjonen hjemme nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillegutt kom til verden 2.mars. Hadde termin 17.mars. Det er helt fantastisk å endelig møte han!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde termin 10 mars, men lille Tilde kom til verden 5 mars. Jeg ble satt igang pga svangerskapsforgiftning, men alt står bra til med oss begge. Nå bare koser vi oss hjemme!!;0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg hadde termin den 27/2 så har hørt til feb.klubben hela veien men det blev marsbebis på meg:)

på kvelden den 1/3 kom lille Lukas til verden!

Nydelig gutt på 4220 & 51 cm.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei!

Gabriel kom til verden i dag på st.olavs ved planlagt keisersnitt:-) 3800g stor og han kom 13 dager før tiden. lykkelige nå,men venter fortsatt på svar fra nevrokirurgen om hva det er for sikkert. men det ser noenlunde bra ut heldigvis. lykke til alle sammen. klem

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jentene mine ble født 17. februar, i uke 36. Jeg hadde termin 14.mars, men de ville komme litt før:o) Nå er vi bare hjemme og koser oss med de nydeligste jentebabyene i hele verden:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den lille prinsessa mi kom 1. mars, terminen var 5. mars. Fødselen tok tolv timer og var intense greier, men verdt hvert sekund, mannen min spurte meg faktisk i går om jeg heller ville ha fått henne "levert på døra" hvis jeg kunne velge, men den opplevelsen ville jeg ikke ha vært foruten. Hadde god støtte i mannen min, en fantastisk jordmor (og mye hjelp i lystgassen da..;) og sitter igjen med bare gode tanker om fødselen, er mektig stolt over kroppen min og hva den er i stand til å prestere!

Nå koser vi oss hjemme med det lille nurket, hun blir bare søtere og søtere:)

Lykke til alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gutten vår kom til verden 7 mars, dagen etter termin på Ahus. Han var 3930 gr og 53cm lang. Vannet gikk kl 00.40, begynnte å få rier kl 01.30 og dro til sykehuset kl 06. Riene ble fort kraftigere og utdrivningsfasen tok bare 50 min. Litt ødelagt, ettersom jeg sprakk mye, men lykkelig. Føler jeg ble tatt godt vare på da jeg hadde det vondest, jordmor hjalp til med å finne smertestillende, lystgass til å begynne med og morfin på slutten. Barseloppholdet var også helt supert, fikk all den hjelpen jeg trengte, i tillegg til at alle var veldig hyggelige. Bodde på enerom, så mannen min fikk sove der. Var førstegangsfødende og sitter igjen med en god fødselsopplevelse. Lykke til resten av dere som skal føde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fikk min vakre frøken på termindato 9 mars. Kom hjem fra sykehuset idag, fortsatt rimelig sliten men verdens lykkeligste:-) Lykke til til ventende mars-mødre, dette er så fantastisk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kom lillejenta 8. mars, selveste kvinnedagen, og dagen før termin som var 9. mars. Fødsel gikk fint. Snuppa var 3075 gr og 50 cm lang.

Vi kom hjem fra sykehuset i går og vi kooser oss!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk en jente den 17. februar. Menstermin 8. mars, og UL termin 16 mars.. Kunne for 3. gang bevise at disse Ul terminene er noe tull for min del. Hun var ikke spesielt liten, i hvert fall ikke mer enn en uke tidlig ute med sine 3030 g og 49 cm! Hun ble født etter en cytotec, 2 timer med rier, hvorav1 time aktiv fødsel + 2 pressrier!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk en gutt 25. februar, hadde termin 23. mars.

Stor og fin gutt. 2 timer etter at vannet gikk og riene startet, var han ute.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenta vår kom 24. februar, termin var 5.mars:)

Hadde vonde kynnere hele dagen, så gikk vannet ved ti-tida på kvelden og snuppa var ute litt over to på natta:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Natt til lørdag 14. mars (7 dager oer termin) våkna jeg opp etter en knapp halvtimes søvn. Riene varte i over 1. minutt med 3 minutters mellomrom og var veldig vonde... Vi kasta oss i bilen og var på føden 30 minutter seinare. Då ble jeg vist inn på fødestue og hadde 5 cm åpning. Eg fikk lystgass og det hjalp litt gjennom riene. Jeg ble tilbudt badekar, det var deilig! Desserre så gikk vatnet i det første ria kom og fostervannet var misfarga. Så da var det å komme seg opp og i seng og fikk festa en elektrode på hodet. Den var av dårlig kvalitet så det ble satt på 7 i løpet av fødselen. Videre ble det satt epidural grunna store smerter. Begge ble satt feil men den siste gjorde at jeg fikk 20 min pusterom s dei trodde den traff og jeg ble satt på drypp. Riene ble sterkere og tettere og smerten enorm... Jenta kom ut 7 timer etter vi kom inn med 7 personale til stede, sugekopp, bedøvelse av livmor og alt anna av utstyr. Men lykkelige foreldre ble vi, til verdens flotteste prinsesse! :)

 

Tips: det som starta min fødsel var å bevege bekkenet på treningsball under "Senkveld" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble mamma til en liten gutt i går! 17.mars kl 19.39, 5 dager før termin kom han i rekordfart. Han var 3240gr, 50 cm og 34 cm rundt hodet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde termin 10 Mars. fikk en nydelig prinsesse 02.15 12 mars. hun var 3530 gram og 50 cm. fødselen tok 3 timer. tre intense sterke timer. kom oss greit igjennom dette, men var tøft. tredje og sannsynlig siste fødsel på meg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gled dere:)

 

Hadde termin 10 mars, lille gutt kom 9 mars. 4705g og 53 cm. All smerte er glemt så fort du ser den nydelige babyen din.

Stor koser meg med han.

Ønsker dere alle lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isak kom til verden 13.mars kl 19.19 etter å ha blitt satt i gang.

Hadde termin 5.mars.

 

Han var 3945gr og 54cm lang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fødselen ble satt igang Mandag 9. Mars, jenta ble født Onsdag 11. Mars og var 4050 gram, 50cm lang og 37 cm rundt hodet. Hun kom med den ene armen og skuldra sammen med hodet. Helt utrolig at jeg bare måtte sy 1 sting og har nesten ikke vært hoven etterpå. Jeg hadde termin 23. Mars. Var på sykehuset i 9 lange dager, nå er jeg glad for å være hjemme. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lørdag 14.mars kl 08.34 fødte jeg vår nydelige sønn :) Han var 3520g og 50 cm!

En fantastisk opplevelse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...