Gå til innhold

Er toro rett i koppen kakao like usunt som kakao laget av kokesjokolade?


anesam

Anbefalte innlegg

Føler nesten det er litt sunnere jeg da, men har ikke peiling!

 

mye en skal lure på! =)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei. Var ikke så lenge siden jeg så en slik oversikt over drikke, der hadde de alt fra kaffe, til grønn te, buljong og ulike typer kakao. Hjemmelaget med sjokolade var helt klart verstingen. Pulverkakao og automatkakao var hakket "sunnere" dvs mindre sukker og calorier, men sikkert mer annet drit i ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe.. da lever jeg i troen at det er en ok ting å drikke (iallefall sammenlignet med den laget av kokesjokolade)

 

Takk for svar =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du tenker sunn=mindre kcal så kanskje ja. Men hvis du kjøper kokesjokolade med 70 % eller en annen mørk sjokolade og bruker skummet melk og ikke alt for mye sukker kan det vel ikke bli så ille kalorimessig.. Er vel mye rart i poser.. Synes i hver fall det smaker MYE bedre hvis lager selv!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ingen som lager kakao på slik drikke kakao pulver, sånn mørk sjokolade (samme typen som den man bruker til sjokoladekakebaking)

 

Jeg bruker den og melk (lettmelk) og bittelitt sukker.

 

Innbiller meg at den er mye sunnere jeg da=))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart den er best den man lager selv.. men har hatt med på jobben disse rett i koppen posene. så god med varm drikke til frokosten på jobb om vinteren! =) drikker ikke kaffi eller te.. og dette er da det jeg står igjen med!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...