Gå til innhold

Sexual livet...(?)


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

For dere som har født tidlig i februar, og har et bra forhold til sambo/ektemann/barnefar...hvor lenge kan dere vente med å "prøve" igjen.. avhengig av fødselsopplevelse også selvf..på tanke med "medfart" av fødselen... når man går rundt dag inn og dag ut sammen med sin kjære, og har kommet fra uten at kroppen har forandret seg fysisk på utsiden har noen lyst til å prøve før andre.. jeg og har tenkt tanken.. hvordan vet man når man kan prøve å få det til om man har lyst nok..??? noen som har noen bra svar til meg? Erfaringer???råd/tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hejj..

 

vi har også lyst å prøve. Men etter jeg var i dusjen, dyttet en finger in. Bestemte jeg meg for å vente, var alt for ømt.

Men lysten er der liksom, venter noen uker til

Helsesøster anbefaler å vente i 6 uker etter fødselen.

 

kos dere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi har lyst..men jeg er veldig redd for hvordan det er om det blir vondt el no..sydde en del også,...men har ingen erfaringer fra før er førstegengs,..så her tror jeg vi venter noen dager til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

nå har det gått litt over 14 dager fra jeg fødte, nå er jeg klar...

litt øm fortsatt, men vi får ta det pent..hihi <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe så herlig <3

 

Jeg sydde bare et sting i leppa! Men tør ikke alikvel =P Heldigvis en tålmodig mann.

 

Bruker dere kondom nå? Hørt vi er veldig fruktbare nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er snart 5 uker siden fødsel, men jeg tør ikke ennå. Fredag kveld var det et lite innslag av sex på TV, og da vi la oss, hadde han veldig lysst. Jeg ble også tent, men feiga ut i siste liten. Jeg ble grepet av litt angst for at dette kunne være vondt. Jeg har ingen smerter til daglig, men sydde litt, og ble rett og slett engstelig.

Skal til legen denne uka, kanskje blir det bedre.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...