Har vært mye styr med denne graviditeten, ikke pga AV-blokk, men trodde jeg mistet og diverse........men nå ser det ut til at jeg fortsatt er gravid, alle tester sier det og min kropp ikke minst, så da er jeg 13 uker på vei, henvist til tidlig UL, bør vel bli nå etterhvert siden det er 2 uker siden legen henviste meg. I forhold til hjertet er det ikke vesentlig før uke 16-25, er jo da disse antistoffene evt påvirker AV.knuten, men hadde vært greit å se at alt foreløpig er bra sidne jeg trodde alt gikk galt på et tidspunkt.
Synes fortsatt det er veldig rart at vi får så ulike beskjeder ang sjanser for gjentagelse. Fant en svensk lege som hadde forsket mye på dette og der så det ut som om sjansene økte for hvert svangerskap, men det opereres med ulike prosenter i ulike land.
Uansett så er jeg nå gravid og får ta det som kommer, men med min nr 2 fikk jeg beskjed om at dersom de oppdaget noe kunne de behandle med steroider? hmmm....
Uansett er jeg ikke veldig bekymret selv om det blir AV-blokk, ser på eldste jenten på snart 11 og tenker at det er ikke til hinder for henne
Håper dere alle fortsetter å oppdatere sånn innimellom, er ikke akkurat mange av oss der ute.