Gå til innhold

Se også disse forumene:
Kvinneguiden Doktor Online

Fiskebein som sitter fast i halsen! :-(

• Logg inn for å svare
5 svar til dette emnet

• Gjest

Skrevet 22 februar 2009 - 19:49

Pleier sånt å løsne av seg selv? Spiste rødspette til middag i dag og var visst litt for glupsk :-/ Har vondt i hele halsen og den kjennes hoven ut... Kjenner det sitter i halsen hver gang jeg svelger, så da brekker jeg meg :-( What to do?! Jeg har prøvd å både spise og drikke, men det blir ikke borte. Hjelp!

Annonsebilag
Annonsebilag

#2 Lektor Doppler med tillegg

Lektor Doppler med tillegg

Erfaren bruker

• Medlem
  • PipPipPipPip
  • 2 917 Innlegg:

Skrevet 22 februar 2009 - 19:51

Lege?

#3 Sekretøsa

Sekretøsa

Superbruker

• Brukermoderator
  • PipPipPipPipPip
  • 11 185 Innlegg:

Skrevet 22 februar 2009 - 19:58

jeg satt en gang fast et følehorn (eller hva det nå enn er) fra en reke, i den ene mandelen min... jeg dro den ut med en pinsett... men om den sitter langt ned, så ville jeg reist til legen å fått den ut. Farfar setter støtt fast fiskebein i halsen, og han sier å spise brød er bra, visstnok
Lodotter kommer av seg selv. Alt annet må man jobbe for.

• Gjest

Skrevet 22 februar 2009 - 20:01

Heh.... Å sitte flere timer i kø på legevakten bare for å få beskjed om at det løsner av seg selv, eller?... Det var på en måte det jeg lurte på... ;) Om jeg kunne slippe det, altså.

• Gjest

Skrevet 22 februar 2009 - 20:03

Takk for tipset!;)

#6 RødRev

RødRev

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 140 Innlegg:

Skrevet 22 februar 2009 - 20:11

Jeg satte en gang et fiskebein i halsen for mange år siden. Hadde det hele ettermiddagen og kvelden. Men da jeg våknet neste morgen, hadde det faktisk glidd ned av seg selv :) Du kan jo se det an litt, med mindre det er helt uutholdelig.