Gå til innhold

Se også disse forumene:
Kvinneguiden Doktor Online
Foto

Fy faen, hvor lenge varer en influensa?

• Logg inn for å svare
8 svar til dette emnet

#1 lykken på jord

lykken på jord

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 0 Innlegg:

Skrevet 16 februar 2009 - 12:30

Jeg tror jeg er døden nær...dette er noe av det jævligste jeg har vært med på! Jeg begynte lørdagskvelden, og i går var jeg værre, men i dag er jeg enda værre igjen! Holdt på å besvime da jeg kjørte mini til barnehagen, måtte ta meg sammen for å følge trafikken.

Annonsebilag
Annonsebilag

#2 WF og ♀jentene♀ 06&08

WF og ♀jentene♀ 06&08

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 0 Innlegg:

Skrevet 16 februar 2009 - 12:47

Mamman min har vært dårlig i over en måned...jeg i 3 uker...

#3 lykken på jord

lykken på jord

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 0 Innlegg:

Skrevet 16 februar 2009 - 12:56

Åh satan, det går ikke an?????? Jeg skulle aldri spurt om dette :(

#4 SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt

SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 11 Innlegg:

Skrevet 16 februar 2009 - 12:58

Jeg har hatt den snart i 3 uker.. 1 uka skikkelig dårlig. 2 uka begynte jeg og bli bedre. Uke 3 back again for fullt:(

#5 Ranveig R

Ranveig R

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 6 Innlegg:

Skrevet 16 februar 2009 - 13:08

Eg hadde feber/grusom verk i kroppen i 5-6 dagar, småen på 3 hadde feber i over ei veke. Eg fekk sjølvsagt bronkitt i etterkant, så eg hosta noko enormt i halvanna veke etter feberen forsvann. Fortsette å ha mengder med slim i halsen/hoste i enno eit par veker etter det. Var vedig sliten leeeenge, sikkert både pga influensaen og søvnmangel pga hoste. Så det tok faktisk over 1 mnd før eg var bra igjen, rakk akkurat å føle meg bra eit par dagar før neste forkjølelse slo til :-/ Pøs på med smertestillande, varm te og prøv å slappe av. Viss dåke er to om omsorgen for ungen/ungane, bør mannen din ta alt ansvar nokre dagar framover no. God bedring!

• Gjest

Skrevet 16 februar 2009 - 13:10

de fleste som jeg har snakka med har hatt det rundt en uke.. men at man fortsatt er forkjøla etterpå også liksom.. var ca en uke på meg.. men er fortsatt forkjøla.. jeg trodde også jeg var døden nær.. ;)

#7 *Sirkeline*, Snuppa og Snippen

*Sirkeline*, Snuppa og Snippen

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 0 Innlegg:

Skrevet 16 februar 2009 - 13:13

De jeg vet om har vært syke mellom 2 og 8 uker....skikkelig dritt asså. God bedring!

#8 1974

1974

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 0 Innlegg:

Skrevet 16 februar 2009 - 13:17

Jeg hadde feber og var skikkelig uggen en uke, så fikk jeg bihulebetennelse på toppen da..nå på uke nr 2 er jeg hes i stemmen, veldig forkjølet og hoster mye. Ikke akkurat i toppform..datteren min har hatt av og på med feber i 10 dager, og nå er hun forhåpentligvis feberfri, men hoster endel og fortsatt veldig forkjølet hun og.

#9 Sauen og ungene

Sauen og ungene

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 2 Innlegg:

Skrevet 16 februar 2009 - 13:21

Jeg begynte for 9 dager siden og er fremdeles sjuk. begynte å bli bedre i går, men er fremdeles tett, slapp og hoster...