Gå til innhold

morsom tid nå med de små:) lærer så mange ting på en gang:):):)


Gjest

Anbefalte innlegg

Syns det er en kjempe kjekk tid vi har kommet til. vår lille går rundt eller nå klatrer han på alt som er, så det er litt travelt. elsker å gå i trappen , viss trappe grinda er oppe , så er han halvveis i trappa før vi har oppdaga at han er vekke. men jeg tenker som så , øvelse gjør mester:)

prater mye, eller han har nettopp begynt med små ord, men gjør ser så godt forstått. det er bare en kjekk alder:) go gutten vår er 14 mnd...

 

 

 

hva gjør deres små fortida og snakker de mye?????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe, kjenner meg så godt igjen i det du beskriver! Snuppa vår blir 15 måneder den 11. og ja - det er en herlig alder, men nokså slitsomt for mammaen! I våkne tider på døgnet er hun helt turbo og finner på noe hele tiden, ofte er det ugagn... Rykker dukene av bordene, "rydder" i DVD-skapet, går og bærer på klær hun har hentet i skittentøyskurven, kaster fjernkontroller og mobiltelefoner veggimellom, klatrer i trappa så snart hun får anledning, hjelper til med å ta ut av oppvaskmaskinen etc., etc. Hun vet godt når hun gjør noe hun ikke får lov til og holder på å flire seg "forderva" når jeg kommer for å avverge situasjonen. Ikke en rolig stund, altså, men det tyder jo bare på at hun er normal :-)

 

Skravler også mye. Ikke så veldig mange forståelige ord, men noen gjengangere er "heia", "pappa", "takk" og "nei!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

En morsom alder ja. Min lille gutt liker å gjemme seg, at vi leter etter han og roper på han, for så å komme henrykt fram. Gjemmer ansiktet bak håndklær etc og titter fram med et stort smil.

 

Løfter hendene høyt i været når jeg spør hvor stor han er. Når de på Drømmehagen snakker om "en historie?" tror han de spør hvor stor han er, og løfter hendene opp...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja eg og syns det e ein kjekke tid:) strekker armene til de han kjenner:)

det e så kjekt å vær mamma til den aktivie krabaten:) går mye mer og er lissom mer selv stendig.... vår blir 16 mnd i mårra da:) så her går tiden kjempe fort.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...