Gå til innhold

Se også disse forumene:
Kvinneguiden Doktor Online

jo sultnere jeg er jo mer vellykket har dagen vært!!

• Logg inn for å svare
11 svar til dette emnet

#1 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 559 913 Innlegg:

Skrevet 05 januar 2009 - 15:33

og klarer jeg en hel dag uten mat er jeg kjempe fornøyd når jeg legger meg på kvelden!! every time you say no to food you say yes to thin!!

Annonsebilag
Annonsebilag

#2 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 559 913 Innlegg:

Skrevet 05 januar 2009 - 16:00

blir du ikke sliten??hva med barnet ditt?han/hun må jo merke det på deg.er du ikke redd det skal gå utover barnet ditt??

#3 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 559 913 Innlegg:

Skrevet 11 januar 2010 - 18:04

samme følelse som jeg har.. jeg ammer og merker at det blir mindre og mindre melk. men da får hun tillegg.. ammer jo så mye jeg kan.. og når jeg er tømt for energi, spiser jeg et par gulerøtter.. ikke alltid jeg klarer å holde på de men det hjelper på energien. kroppen får jo tatt opp noe før jeg kaster opp igjen... skuffet over meg selv i dag... fikk ikke opp hele pizzaen.. men det blir null mat i morgen :)

#4 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 559 913 Innlegg:

Skrevet 19 januar 2010 - 11:04

helt enig... dt er sååå deilig... men sprekker noen ganger på kvelden.. og må spise:-( men vanskelig og få kastet opp når kjæresten er hjemme:-( sitter og bare tenker på mat... men skal ikke spise noe i dag... og når jeg legger meg kommer jeg til og føle meg digg

#5 blond

blond

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 90 Innlegg:

Skrevet 24 januar 2010 - 02:13

Skjønner du hvor syk du er?

#6 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 559 913 Innlegg:

Skrevet 27 januar 2010 - 18:54

jeg forstår veldig godt hvor syk jeg er... men er ikke så mye og få gjort med dt.. og har heller ikke lyst.. uansett må jeg ned i vekt.. veier jo faen meg 57 og veide 49-50 før jeg fikk unge... så noe må man gjøre for å bli slank igjen.. uansett så føler jeg meg mye bedre med meg selv av og kaste  opp eller sulte meg

#7 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 559 913 Innlegg:

Skrevet 28 januar 2010 - 22:18

"every time you say no to food you say yes to thin!!" Det er ikke sant, ihvertfall ikke alle tilfeller. Men skjønner hva du mener, men du føler deg bra. Har det på samme måte, men jeg hater det. Jeg hater å elske sultfølelsen. Jeg hater å elske at jeg ser tynn ut på morgnen. Jeg hater å denne spiseforstyrrelsen, men klarer ikke å endre hvordan jeg tenker!

#8 blond

blond

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 90 Innlegg:

Skrevet 05 februar 2010 - 23:56

I bunn og grunn må du ville bli frisk for å bli det. Jeg mener ikke at det er selvforskyldt å være/(for)bli syk, men hvis du ikke er med på å bli frisk, eller ikke tør er det vanskeligere å bli frisk. Har du tenkt på hvorfor du ikke vil bli frisk? Det finnes flere alternative måter å bli frisk på. Du kan se på linkene jeg la ved innlegget om bulimi.

#9 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 559 913 Innlegg:

Skrevet 28 januar 2011 - 21:05

Stakkars dere, har selv vært der:( Tenk på de stakkars barna deres!! Tanken på mine døtre gjorde at jeg begynte med behandling i fjort, er nå mye bedre Og vet dere hva det beste er?? Normalt matintak og null oppkast har gjort at jeg har gått ned 5kg..er faktisk litt for tynn nå, men kan ikke noe for det. Veier 56 kg. 174 cm høy. Så bulimikere vil ofte svinge opp og ned i vekt gjennom årene, det gjorde jeg også. Nå har jeg tydeligvis funnet trivselvekta min selv om jeg godt kan legge på meg litt synes jeg.

#10 spenna

spenna

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 34 Innlegg:

Skrevet 05 juni 2012 - 13:42

Egoister er dere! Syns synd på barna deres.. å være så selvopptatt når man skal få barn, noe som er det fineste i verden, og dere tenker kunn på dere selv. Helt utrolig!

#11 mamma i desember <3

mamma i desember <3

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 67 Innlegg:

Skrevet 08 juni 2012 - 22:27

Hadde denne stygge sykdommen i 3 år, er heldigvis frisk nå og det er hele 3 år siden jeg ble frisk! Fikk det mye bedre etter jeg fikk behandling for det.. og har SYKT dårlig samvittighet for at jeg har vært et så dårlig forbilde for lillesøster som nå går i 4.klasse og synes hun er for tykk og snakker om at jeg er så perfekt.. 10 år og sliter med kroppen sin. Da jeg var på mitt sykeste var jeg 43kg, og gikk rundt å syntes jeg var tykk og ekkel. Men jeg hadde en spiseforstyrrelse som heter ortoreksi! Overtrening og tvang til å spise sunt, ekstremt lite mat og alt for mye trening. Dag og natt! Er veldig glad jeg er over den tiden... rart å tenke tilbake :/ nå er jeg sunn, gravid og lykkelig. Oppfordrer alle som sliter å få behandling for det, dere vil IKKE angre på det selv om det er veldig tungt til å begynne med.. Lykke til alle som sliter, håper dere snart blir friske :)

#12 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 559 913 Innlegg:

Skrevet 09 juli 2012 - 13:28

Vis innleggspenna skrev 05 juni 2012 - 13:42:

Egoister er dere! Syns synd på barna deres.. å være så selvopptatt når man skal få barn, noe som er det fineste i verden, og dere tenker kunn på dere selv. Helt utrolig!

Slutt å uttale deg om noe du tyderlig vis ikke har peiling på.