Gå til innhold

favorittfrukt?


line_n & sara

Anbefalte innlegg

sara er egentlig ikke så begeistra for banan eller eple, litt leit, for dette er frukt som ikke griser så mye!

nå sitter hun å spiser mandarin som vi har delt i små biter (masse søl!) hun sluker de hele, så vi tør ikke å gi henne hele båter.

druer går dessuten rett gjennom, vi deler de i to, og de er like hele når de kommer ut igjen..

hva ellers gir dere av frukt?? trenger nok litt innspirasjon, gitt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her blir også mandarinbåtene delt i tre. Tror det er yndlingsfrukten. Men pære i båter er også godt. Og små biter med annanas, men det er jo like grisete som mandarin. Har du prøvd med mango? Jeg har ikke, men vil tro at det hadde vært populært her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, mango var populært før, har ikke hatt det på en stund, men nå ligger det en moden en i fruktfatet, skal få skjært den opp etterpå. men en moden mango er ganske grisete! prøvde med kokt gulrot i går, men det var ingen stor hit! hun tygde av et par biter og spytta de ut igjen!

men kanskje en ananas ville gjort susen? litt slitsomt å skrelle/dele, men veldig godt, da!

ellers har jeg gitt henne en del av disse smodiesene til småfolk med mango og banan, jeg vanner de ut litt og heller over på flaske, og det er jo frukt, det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har egentlig bar prøvd med banan vi enda... fordi han rett og slett elsker banan har vi ikkje tenkt så mykje på anna frukt. også er han ikkje blitt så flink å bruke tennene enda...svelger som sakt ganske rett ned, og smatter etterpå... men trur vi snart må til å prøve litt andre frukter.

Han elsker mais da, men de kommer også like heile ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...