Gå til innhold

Noen her som går på en lav-karbo kur? :)


Sofia <3

Anbefalte innlegg

Hva spiser dere isåfall til frokost/lunsj.

Middag går fint, da spiser jeg kjøtt/kylling og masse grønnsaker...nam nam:)

Men sliter med å finne ting å spise ellers...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, har hørt rykter om denslags brød, genialt:D

men hva heter brødet og får man kjøpt det i vanlige matbutikker?

bare en type elr?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gått på ketolyse, men går nå på mer generell lavkarbo litt a la fedon lindberg.

 

Da jeg var på ketolyse spiste jeg enten egg og bacon til frokost, eller laget meg en tallerken med f.eks. litt ost, reker, salat, skinkepålegg, majones.

 

Nå spiser jeg enten fedon brød (får det på Rema og meny) eller fedon musli (får det ihvertfall på meny og ica). Det er ganske dyre produkter, men det går ikke så mye av det om ganger, så et brød/en pakke musli varer lenge for meg.

 

Ellers spiser jeg mye avokado med reker og majones i til lunsj eller kvelds. Det er digg det :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det selges jo de svarte vakum-pakket rugbrød, de er gode når du ikke kan spsie noe annet :P

Ellers kan du spise smootie, helst me bær, og omelett, kokt egg, salat osv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ketolysebrødet smaker (om du er heldig med baksten) spy, så det unngår jeg glatt. =) Spiser en del salat i ulike variasjoner, men så er det jo faktisk ingen regel som sier middag må spises etter kl tre heller da. Så mår jeg har vært matlei har jeg startet dagen med både kyllingfilet, biff og laksepakker. Wok er fort gjort, egg i ulike variasjoner, minikoldtbord (spekepølse, eggesalat, nøttesalat, røkalaks, kokte, fylte egg (hardkokte egg, delt, plommen moset med litt majones, dill, kaviar, paprika og dyttet tilbake i hullet), ostestaver, dressing, hele minimais, agurkskiver. DET er frokost det ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...