Gå til innhold

Treff oslo


twoboys & a girl

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Heisann!

Nå er jeg ferdig med å jobbe (siste dagen i morgen! Hurra!!), så jeg blir gjerne med på treff igjen en dag... :o)

 

Hva med Junior onsdag neste uke? :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det spøker litt for onsdagen får vår del. Leo har blitt syk. Satt hjemme hele forrige uke for da var Ruben syk. Så hadde virkelig håpet å komme meg ut, men men ting går ikke alltid som planlagt. Vi får ha det til gode da:o)

 

Har byttet tlf å har da klart å miste endel nr, deriblant ditt derfor har jeg ikke tatt kontakt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Huff, kjedelig med sykt barn!

Jeg gikk akkurat inn her nå for å avlyse selv, eldste min har blitt syk...

Håper du ser denne beskjeden da (i fall du prøver å komme allikevel), for da sender jeg ikke deg noen sms som jeg hadde tenkt til å gjøre.

Neste uke er jeg dessverre opptatt, skal ta med begge barna og reise en tur til mamma. Men er klar igjen for treff om 14 dager om du vil?

 

God bedring til Leo!! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Leo er fortsatt syk så blir hjemme i dag.

Vi prøver på nytt om to uker da:o)

God bedring til dere å:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm... Må desverre melde avbud igjen.

Utredningen av elste begynner på onsdagen. Men vi kan jo finne på noe annet en annen dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Heisann!

Jeg glemte helt å gå inn her og sjekke denne tråden...

Så jeg dro nå til Junior jeg da!

Møtte en annen januar-mamma der da, så jeg ble ikke helt alene. :o)

 

Nå blir det jo litt travle tider frem mot jul, men vi kan jo prøve å få til ett treff på nyåret. Ellers skal vi prøve å ha et januar-08 treff 17/1, om du har lyst til å hive deg med så er det koselig.

 

Jeg har dratt i gang litt liv inne på januar-klubben, så selv om du har desember barn så kan du godt komme inn dit og skrive/svare litt på innlegg... :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra du traff noen andre da. Send meg en mld så jeg har nr ditt, litt lettere det.

 

Begynner muligens å jobbe 11.januar så da blir det litt lite tid til å treffes i uken:o( Men det var snakk om å prøve meg ut i 50% først så får se hva som skjer.

 

Du får ha en god jul hvis jeg ikke hører fra deg før jul:o)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...