Skrevet 10 desember 2008 - 15:49
Hvis man har røyka feks hajs i flere år, er det faktisk vanskelig å plutselig legge det på hylla.. det er ikke avhengighetsskapende som andre typer rusmidler, men når man er vant til å røyke seg en hver dag så blir det en vane,og gammel vane vond å vende.. samme med sigaretter.. JA,det kan være skadelig å røyke hasj under svangerskap, men vil nok si det er bedre å røyke et par trekk av en joint enn å dampe 10-20 sigg om dagen for å klare å slutte med hasj.. jeg sluttet lett med sigaretter, men var verre med hasjen, men har nå gått ei uke uten, og føler meg i god form, men var også i fin fin form da jeg tok et par trekk om dagen.. har dårlig samvittighet for det jeg har gjort, men alt er i skjønneste orden. det er forskjell på folk, og det må man akseptere..slutt å døm ting man ikke har peiling på..virker som om folk her tror at hasj er et sterkt narkotikum, men det er det ikke.. det er litt ekstra krydret tobakk.. er så langt ifra andre typer narkotika som det kan g an å få blitt. og man kan faktisk ha et helt normalt liv, og være et oppegående menneske selv om man røyker hver dag/kveld for å slappe av..jeg røyka i 3 år før jeg ble gravid nå, og jeg har gått på jobb hver eneste dag, vaska hus, gjort alt det dere andre gjør. så vil ikke si at det er skummelt hvis man vet hva man gjør..
men det sier seg selv at man bør holde seg unna under svangerskapet..
Vil gjerne at kvinner som har røyka under svangerskapet sier noe om det, for det er altfor lite info om det.. hvordan oppfører barnet seg? har det motoriske mangler? eller er det som alle andre barn?