Gå til innhold

Noen som har røyka hasj gjennom svangerskapet?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

  • 4 uker senere...

Fortsetter under...

Vil bare si en ting, og det er at jeg hadde fått fullstendig NOIA om jeg hadde røkt meg stein med babyen i magen! Røyka hver dag i ti år, var null problem å kutte det ut. Nå røyker jeg noen få ganger i året (såklart ikke nå som jeg er gravid, på samme måte som jeg ikke røyker sigaretter eller drikker alkohol..) Fatter ikke at folk er så korte. Hvis du ikke greier å legge vekk jointen er du vel strengt tatt ikke klar for å få barn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei du ser du har fåt mye rart her inne.. hehehe men du har ikke noe og være redd for hasj er ikke det beste da anbefaler jeg rene fine bøds av planten dette er verken skadelig for mor eller barn.. grunnen til jeg vet dette er pga dette er nå forsket på å det vises seg inngen fare for verken mor eller barn så lenge det ikke er med tobakk for det kan hemme vekst til barnet.. så vist du må, bruk rein hemp til tobakk erstatning.. men anbefaler ikke hasj men annbefaler stert marijuana i små mengder får å hjepe deg gjennom dagene vist du har hat det litt vanskelig.. jeg vet nå at jeg kommer til å få en del pog av masse gale damer her inne som ikke er ening i det jeg sier men er det ikke derfor vi er her da får å dele forskjellige opplevelser.. jeg har en helt fin og frisk gutt og jeg røyken marijuana i svangerskapet.. så det er jo opp til eg mest at du lar vere men vist du trenger det så ikke vør redd.. verre med de som trykker tryne fyult i lykke piller og andre medisinske preparater,, det kan vertfall skade barnet.. tenk på det neste ganng legen vil gji den kjemikaljer.. kos og klem jente som tørr og si meningen sin:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du ja...men all giftsoffene bli tat ut av planten akkurat som en tomat.. dette vet jeg ALT OM...... marijuana OG HASJ fra samme plante men ikke det samme.. hajs ikke bra for BARN marijuana inngne skader vist.. uansett hvor mye du søker finner du ikke en ekte forsker som sier det du sier.. og at du sier det om hasj og tobakk er jo bare latterlig.. inngen som er død av cannabis men fler millioner som dør av røyken.. så ikke prat om til du faen ikke har peilig på.. blir rasende når folk tror de er eksperter..å komm med bevisa dine da. jeg har røyket i 11år har en familje hund katt nedbetalt billån hus som jeg har kjøt og fast arbeid lever skkurat som alle andre.. er med i klatreklub har fåt bekreftet av lege at jeg er i fysisk og psykisk bra stand... å alle mine venner røyker å får å si det san det er alt fra barnevernstjenesten politi menn advokater leger jeg har en del venner som røyker weed etter jobb:) med eller uten barn i magen...

 

jeg tviler ikke på at du kansje har hat problemer den ser jeg jeg har vert på gata i mannge år.. er ca 7 år siden jeg komm meg ut av heroin helvette.. men må bare si det hvor mannge mennesker i verden levr ikke med angs deprisjoner sliter psykisk uten at de har ruset seg før.. alt av legemidler kjemikalier og snat er ikke bra for kropp og skjel dop er heller ikke bra for oss hasj kan funke men anbefaler ikke men marijuana planten er det inngne som klarer og få meg til å gå på.. som sak man kan missbruke alkohol eller ta seg en pils man kan missbruke weed eller bare ta seg en spliff en ganng i blandt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Jeg røykte marijuana noen ganger før jeg fant ut at jeg hadde blitt gravid. Og en gang i 1.trimester, etter å ha kastet opp i flere dager uten å få i meg noe særlig med mat, tok jeg noen trekk av en joint, siden det er kvalmedempende og matlystfremkallende. Vil tro babyen har klart seg helt fint for det om. I mange av studiene de gjør rundt mødre som røyker hasj under graviditeten, så blander mødrene hasj med tobakk, og det er såklart veldig skadelig. Disse barna får samme skader som barn hvor mødrene har røykt tobakk under svangerskapet får, ikke noe særlig mer har jeg hørt. Men hvis du absolutt må røyke, røyk heller økologisk marijuana, da hasjen i Norge er veldig forurenset, og sikkert inneholder mange skadelig stoffer for barnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...

Det er ingen som vil svare på spørsmålet om de ønsker at deres egne barn skal røyke hasj...

Uansett hvor mye det forsvares er det feil å bruke rusmidler når man har barn. Punktum!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Jævla støgge hjernedøde mennesker som røyker hasj under svangerskapet... Dere skulle blir sydd igjen understellet på, og ALDRI fått barn! Faen for noen selvsentrerte idioter dere er .Vi lever i 2009, Er dere virkelig så uopplyste??? Har dere bodd under en stein de siste 30 åra?? Vi lever ikke i woodstock-flower power-tida nå altså!!! ALL FORM FOR RØYKING, ALKOHOL OSV. ER SKADELIG FOR BARNET!!!Dere er tjukke i huet. ÆSJ!

men vi overlevde den tiden å, gjorde vi ikke?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er sjokkert over å se hvor mange som faktisk røyker hasj! Trodde ikke det var så vanlig.. Huff, gruer meg til jentene mine skal ut i den virkelige verden, kjenner jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...