Gå til innhold

Se også disse forumene:
Kvinneguiden Doktor Online

Tromsømamman 6.november

• Logg inn for å svare
48 svar til dette emnet

#41 Mammamia77

Mammamia77

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 0 Innlegg:

Skrevet 10 november 2008 - 20:01

Hei! Æ har ei venninne som driv å selg hudpleieprodukta og sminke fra Mary Kay. Ho har veldig lyst å komme til mæ å vise fram produktan og la dåkker prøve dem! Mange supre julegava kan kjøpes eller litt velvære til dæ sjøl. Æ har prøvd nåen av produktan og dem anbefales! Nåen som e interessert i det? Siden ho jobbe må det bli på kveldstid, for eksempel i 8-9 tida (eller klokka 7 om det passe bedre?) Æ tenke at torsdag i neste uke kan være en ok dag... (den 20. nov) E ingen kjøpepress, se det på som en deilig jentekveld... Nåen som e interessert?

Annonsebilag
Annonsebilag

#42 gosh

gosh

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 0 Innlegg:

Skrevet 10 november 2008 - 22:43

Hei! Har ikke vært så mye her i helga, hatt dåp og litt stress. Trur æ har havna ordentlig i ammetåka, syns æ e så fjern og ukonsentrert for tia. Merkelige greier, håpe de går over snart! Skal jo ha treff på onsdag, og tenkte at vi gjør som før, alle tar med litt spiselig, så ordner jeg med drikke. Jeg har noen gode kaker fra dåpen som vi kan spise opp. Høres det greit ut? Veibeskrivelse: Lysakervegen 9 a, ta av mot Mortensnes på toppen av Tverrforbindelsen (ved skibrua). Ta så første vei mot venstre (Matrosvegen, enveiskjørt gate), så første mot venstre igjen (som er Lysakervegen). Bor innerst i veien, rødt vert.delt hus. Huset sees fra Tverrforbindelsen. Hvis dere ikke finner frem, kan dere ringe meg på 977 56629. Har fått med meg at Elise, Tone, Inger Lise, Anette og Randi kommer. Noen flere? (meget mulig jeg har glemt noen her jeg sitter å svimer i tåka mi).

#43 Maria & Kristine

Maria & Kristine

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 0 Innlegg:

Skrevet 11 november 2008 - 10:04

Maria og Kristine kommer :)

#44 Mammamia77

Mammamia77

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 0 Innlegg:

Skrevet 11 november 2008 - 13:37

Janne og Aurora kommer også :-)

#45 -Petrine-

-Petrine-

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 0 Innlegg:

Skrevet 11 november 2008 - 14:30

Jeg og O kommer sammen med Unni og S :-)

#46 -Petrine-

-Petrine-

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 0 Innlegg:

Skrevet 11 november 2008 - 15:52

E det bare æ som ikke får til å logge mæ inn på den forumsida?? Blir snart gal!

#47 Tonemor 28 år

Tonemor 28 år

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 0 Innlegg:

Skrevet 11 november 2008 - 16:14

Høres fantastisk ut Elin :) Vi gleder oss! Så kjedelig at du ikke kommer inn i det nye forumet Kari-Anne! Tror flere sliter med det, håper det går seg til! Elise kan sikkert hjelpe... Æ sleit også litt i starten, e litt vanedyr... men fikk det te til slutt! Snakkes imorgen jenter!

#48 mh79

mh79

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 0 Innlegg:

Skrevet 11 november 2008 - 20:38

Hei Elin:) Jeg håper at jeg og Jenny også kommer oss på treff. Men har en 3-åring som ikke var helt i form ved leggetid idag, så må se hvordan han er i morgen. Er han i barnehageform så kommer vi kjørende:) Håper vi sees i morgen:)

#49 gosh

gosh

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 0 Innlegg:

Skrevet 13 november 2008 - 18:07

Hei! Takk for besøk igår, det var koselig å ha hjemmetreff. Elke: Jeg og Inger Lise (Romjulskos) kan dessverre ikke komme på julelunsjen neste fredag.