Gå til innhold

Se også disse forumene:
Kvinneguiden Doktor Online

Påmelding Tapas kveld 2.desember for tromsøjentene

• Logg inn for å svare
25 svar til dette emnet

#21 minhj

minhj

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 0 Innlegg:

Skrevet 04 november 2008 - 19:47

For meg er det akkurat det samme om det blir julemeny eller tapas blandet. Helt sikkert godt begge deler! Har bare vært på åpen bar et par ganger, men begge ganger god mat;) Hør med dem når du bestiller, de har jo helt sikkert en formening om hvor mye mat vi trenger iforhold til antall..

Annonsebilag
Annonsebilag

#22 -Petrine-

-Petrine-

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 0 Innlegg:

Skrevet 04 november 2008 - 19:48

Det er uansett for meg om vi går for julemeny eller blandet, alt ser godt ut :-)

#23 Mammamia77

Mammamia77

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 0 Innlegg:

Skrevet 04 november 2008 - 20:32

Da foreslår jeg at vi bestiller ordinær tapas, så kan de som vil ha dessert bestille det selv etterpå. Tror man må regne med 3 retter pr. person, ikke noe mindre i allefall. Foreslår at vi bestiller noen kjøttretter og noen fiskeretter, i tillegg bør vi ha poteter, for eksempel saltbakte og friterte poteter. Jeg har spist på Åpen bar tidligere, det meste er godt....

#24 susanne og gustav

susanne og gustav

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 0 Innlegg:

Skrevet 04 november 2008 - 21:00

Fint altså... selvom alle ikke har haft mulighed for at ytre sig, så bestemmer jeg hermed at vi går for det I foreslår. Jeg ringer til åpenbar og snakker med dem og bestiller blandet tapas til os alle, spørger dem også om hvornår vi senest må vide hvor mange vi blir. Glæder mig vildt!!!!! Hyg jer imorgen, jeg er syg stadig tror jeg må holde mig hjemme siden jeg skal til dk på torsdag

#25 susanne og gustav

susanne og gustav

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 0 Innlegg:

Skrevet 05 november 2008 - 20:17

Hermed er maden bestilt! Damen sagde at vi måtte beregne 4 tapas retter pr pers. Hun skulle sende mig et forslag Desuden skal vi bare sige fra på dagen hvor mange vi blir. Så sker der ændringer er det bare at ringe mig på dagen den 2. december

#26 Tonemor 28 år

Tonemor 28 år

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 0 Innlegg:

Skrevet 05 november 2008 - 21:23

Supert Susanne =) Setter kjempestor pris på at du har ordnet dette! Det blir så koselig! Hygg deg i Danmark med familie og venner så snakkes vi når du er hjemme i gode gamle Tromsøbyen igjen!