Gå til innhold

Se også disse forumene:
Kvinneguiden Doktor Online

Når man trodde de hadde vokst nok......

• Logg inn for å svare
8 svar til dette emnet

• Gjest

Skrevet 18 oktober 2008 - 11:01

Har alltid vært en midt på treet B cup og fornøyd med det. Så kom graviditeten og forandret på det, men det viste jeg jo. Puppene mine vokste seg store de 4 første mnd noe som gjorde at jeg ble en liten D-cup. Men de siste ukene har de begynt igjen, det klør og er ømt. Nå har jeg blitt en stor D og lurer på hvor lenge dette skal fortsette!?!? Vet at de vil bli litt mindre med amming og sånt. Blir litt klaging, men er litt fustrerende.......

Annonsebilag
Annonsebilag

#2 Ellebettemor

Ellebettemor

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 0 Innlegg:

Skrevet 18 oktober 2008 - 12:32

Åh hvor jeg skulle ønske jeg var en aldri så liten D-cup :)

#3 NuttaMi*med 3 små:)

NuttaMi*med 3 små:)

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 0 Innlegg:

Skrevet 18 oktober 2008 - 14:36

bare for å forberede deg litt;) vent til du har født og fått melk i dem i tillegg, da kan du snakke pupper:) Hadde vanlig C cup før jeg ble gravid med første. Gikk opp til E- F når jeg ammet, etter amming endte jeg på DD...ble aldri noe C igjen nei og str E holdt seg helt til jeg var veldig ferdig med å amme:)

• Gjest

Skrevet 18 oktober 2008 - 22:24

Signerer nuttami jeg hehe :) kunne skrevet eksakt det samme som hun skriver. Jeg er ei lita flis å så helt rar ut når jeg ammet hehe, skikkelig Pamela ;)

• Gjest

Skrevet 19 oktober 2008 - 10:48

Høres ut som jeg har noe å glede meg til da :-p Er ikke en veldig stor jente og pamela puper passer ikke på meg.....

#6 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 569 310 Innlegg:

Skrevet 19 oktober 2008 - 17:21

Åh herregud hvordan skal dette gå da....hva med meg som var en frodig D i utgangspunktet?  Må vel på spesialbutikk når melka kommer om noen uker....jøje meg. Er det ikke bare i starten at puppene blir veldig store? Roer de seg ikke etter noen uker/mnd?

• Gjest

Skrevet 20 oktober 2008 - 10:26

det er i starten de blir store, og så roer det seg sånn var det med meg iallefall, men som for alt annet er det forskjellig fra person til person

#8 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 569 310 Innlegg:

Skrevet 20 oktober 2008 - 12:28

hehe, jeg er en D-E til vanlig, men heldigvis har ikke puppene vokst noe særlig, kun magen!

#9 jente08+spire11<3

jente08+spire11<3

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 0 Innlegg:

Skrevet 20 oktober 2008 - 13:31

jeg er en DD-E og mine pupper har vokst en del, men gidder ikke å kjøpe nye bh'er før jeg skal begynne og amme.. trudde heller ikke at puppene kunne vokse så mye under ett svangerskap. :-/