Gå til innhold

Fy fader for en skremmende kveld her på langesund skjærgårdhotel!


Mamma til 3 gutter-<-@

Anbefalte innlegg

Fantastisk! Den her redda dagen:) Men spradet sebramannen fortsatt rundt i sebratruse? For dette var vel sent på kvelden/natta...hehe...denne vil bli husket!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

Hahahaha, var borte i 5 minutter og denne tråden tok HELT AV :) Tårer i øynene og ler så jeg holder på å tiosse på meg!!

 

Håper jeg ikke møter en mann i sebraTRUSE og bøyde knær på gangen, nå når jeg må forte meg på do med mine tårevåte øyne!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var virkelig kveldens innlegg....

 

Ler så jeg rister i sofaen.. Mannen lurer fælt på hva det er , men tro meg- det er vanskelig å forklare..:-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja hun sa at han sprada rundt i sebratrusa da han titta inn døra med bøyde knær:D

tror HI må bytte nick til zebratrusa haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg henger fortsatt ikke med.....

Var det i verkeligheten mannen hennes som sto å bøyde seg med sebraknær og røyka trusa si inne på hotelrommet til svigerinna mens broren til svigerinna gjømte seg bak døra med sjegg............. Nå er prikkene blitt grønne............

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars Piri kortslutter snart.

 

Hør her: HI startet kvelden med å røyke en sebratruse. Da hun etterpå så mannen sin ha på seg den samme trusa hun nettopp hadde røyka ble hun jævlig redd og styrtet gråtende ut i gangen, hvor hun møtte enda flere menn med sebratruser. Alle mennene tok av seg sebratrusene og røyka dem i gangen. Så fikk de knekk i knæra og gjemte seg bak døra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg syns han david toska burde spilt zebramannen i filmen.. ser for meg at han kan "le liksom"..

 

hm.. med det bildet i hodet kan jeg jo skjønne at ho blei redd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En smule paranoid virker det som du er. Og du tørr å bo i Oslo. Tror det er farligere enn å være på hotell i Langesund. Dere har med dere barn, du drikker og blir heldt hysterisk fordi mannen din ikke kommer tilbake med en gang så bør du kanskje vurdere å la være å drikke alkohol heretter og ihvertfall ikke i nærheten av barna dine. Og hvis du er sånn også når du er edru så bør du for både deg selv, ungene og mannen din sin del skaffe deg hjelp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...