Gå til innhold

Fy fader for en skremmende kveld her på langesund skjærgårdhotel!


Mamma til 3 gutter-<-@

Anbefalte innlegg

at hun ikke spurte oss til råds før hun begynte å grine a gitt!! Eller ringte resepsjonen! høhø.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehehhe..klarer ikke å slutte å le her=) Jeg har leopardtruse, men jeg ser da ikke skummel ut? Ganske snacksy faktisk. Stakkars mannen i sebratrusa; han lurte sikkert bare på hvorfor du grein! Hehehehehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi hun begynte å gråte i det møtte en tilbakestående mann med sebratruse i gangen da hun gikk for å se etter den røykende mannen sin!

 

Skjønn det 'a, Mamman til Isak!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det var jo rett og slett skrekkfilm-materiale...

 

Hvem ville spilt deg, og ikke minst hvem ville spilt sebratrusemannen i filmen??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

eller hvorfor hun stirret så stygt og hadde dirrendes underleppe når de badet før på dagen!! Rart hun ikke begynte å stortute i badet!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe, mener ikke være stygg nå, men ler så jeg rister..! Mann i stygg sebratruse med bøyde knær.. Huff, det var sikkert creepy for deg stakkar, men du fikk så mange artige svar, ble bare så komisk. Hvem som helst kan bli skremt av en mann i stygg sebratruse! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det forresten motesansen eller intelligensen hans som var tilbakestående? Satser på det første ettersom sebramønster bare er SÅÅÅ 2002.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dunder!

 

nå får du gi deg asso. animalprint er på full fart inn i bildet igjen vettu. det skal bare matches riktig, og det kan matches med anything... det inkluderer en hårete rygg og svære baller.. og tjukke brilleglass!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Neida er ikke gravid, og ikke har jeg røyka hasj heller, var gravid, men aborterte, har ikke sett at det fortsatt står at jeg er gravid på profilen, for det kommer ikke opp når jeg logger på, der står det bare hvor gamle barna mine er og hva de heter.

 

Jeg har bare drukket DR.LOOSEN.

 

Sitter her fordi jeg er inne med barna, de sover. Nå logger jeg av med en god latter og skal sove for en ny badedag i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg må ta meg et glass vin for å se hva som er så artig med denne tråden, men først skal jeg ta meg av et par unger. Det eneste jeg syntes var festlig sålangt, er at han bøøøøyde seg mens han titta inn på rommet...han med skjegget,trusa og brillene.

 

Tror jeg tar det rødvinsglasset etter å ha lagt ungene mine om en times tid.

Så kan jeg lese det en gang til.

 

Jeg trenger noe å le av.Nemlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ramla av lasset...

Gikk han enda å sprada i zebratrusa da han sto på gangen med bøyde knær og kikka inn på hvem sitt hotellrom?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig bra forslag!!

 

Jeg ler så jeg rister, tårene spruter og jeg klarer ikke å snakke lenge nok til å få forklart sambo hva som skjer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig det, Stinker, men dette er i såfall livsfarlig mote! Tobarnsmødre på husmorfri risikerer jo å gå inn i en vedvarende psykose bare fordi en stakkars jævel orøver å henge med i motesvingene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok. så ungene er med på hotelltur. du er så full at du blir paranoid og vekker din sovende svigerinne for å se etter mannen.. og griner hysterisk over en mann i zebratruse! stabilt...

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om han hadde sebraTRUSE i gangen vet vel ingen av oss :o) *flirer*

............bøyde knær...hohoho, jeg ler meg skakk av denne tråden......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...