Gå til innhold

Hva er det mest spesielle du har onanert med/på/i osv???


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

  • 3 uker senere...

Fortsetter under...

  • 8 måneder senere...

I bilen (både alene og med eksen) hos en tidligere nabo mens hun var i naborommet. I div. rom hos en nåværende nabo mens hun var på ferie. På terrassen hjemme. På hotell med ei venninne sovende ved siden av

 

Anonymous poster hash: f43dd...72c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Jeg onanert når jeg lå i gynekologstol for undersøkelse en gang. Gynekologen måtte ut å se til en annen pasient. Jeg kosa meg lenge i den, før gynekologen kom tilbake..

 

Anonymous poster hash: f3c5f...efd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 måneder senere...

på et toalett på en liten cafe-bar i Stavanger sentrum. Edru og på en tirsdag kveld på kaffe med ei venninne.

 

Skikkelig digg å bli så kåt og tørre å gjøre noe med det- jeg flydde resten av uka :)

 

mmmmmm

Kan jeg få spørre hvilken cafe bar det var

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 måneder senere...

Annonse

I fellesbadstu mens jeg var på jobb (var med bruker i basseng). Bruker hadde da gått ut av badstua og inn i dusjen og jeg var alene der en liten stund.
På flytoalett.
Gamle kjærester og knullkompiser har fingret meg på ungdomsklubben og egentlig mange andre plasser, men dette er utrolig lenge siden, jeg var vel 14-15.
 

Av ting: Grillpølser (var vel noe av det første jeg prøvde da jeg var ca 14)
Shampoflaske

Husker ikke om det er noe mer, da jeg stortsett bruker fingre eller dildo nå når jeg trenger det.

Anonymkode: 998eb...bd0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
On 9/19/2008 at 11:10 PM, Anonym bruker said:

En sånn røkt kjøttpølse...

Ja, jeg var sinnsykt kåt, og i mangel på bedre alternativer, måtte pølsa til pers! :)

det har jeg prøvd altså. Synes at det er deiligt når den er litt kald 😂😂

Anonymkode: 4c5fc...1bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
  • 1 år senere...

Det er noen steder det. 

På bussen med andre passasjerer, i skogen, i og ved lysløypa selvom folk gikk forbi(de så det ikke, men kunne gjort det hvis de så den retningen) på pc-rommet på skolen mens andre var der, i lastebilen, i personbilen (selvom folk har gått forbi), på ett par pauserom(selvom det har vært noen tilstedet), på toalettet på flere kjøpesenter, i en park, skihoppanlegg, på skolen og mange andre steder.

Anonymkode: f53ab...5e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er noen steder det. 

På bussen med andre passasjerer, i skogen, i og ved lysløypa selvom folk gikk forbi(de så det ikke, men kunne gjort det hvis de så den retningen) på pc-rommet på skolen mens andre var der, i lastebilen, i personbilen (selvom folk har gått forbi), på ett par pauserom(selvom det har vært noen tilstedet), på toalettet på flere kjøpesenter, i en park, skihoppanlegg, på skolen og mange andre steder.

Anonymkode: f53ab...5e9

Så ekkel du er

Anonymkode: ed79f...32b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det er noen steder det. 

På bussen med andre passasjerer, i skogen, i og ved lysløypa selvom folk gikk forbi(de så det ikke, men kunne gjort det hvis de så den retningen) på pc-rommet på skolen mens andre var der, i lastebilen, i personbilen (selvom folk har gått forbi), på ett par pauserom(selvom det har vært noen tilstedet), på toalettet på flere kjøpesenter, i en park, skihoppanlegg, på skolen og mange andre steder.

Anonymkode: f53ab...5e9

Hvordan får du til å onanere på for eksempel pauserommet når det er andre der???

Anonymkode: b52e9...94a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...
På 28.6.2017 den 16.52, Anonym bruker skrev:

Kom over denne tråden. MÅ bare dytte litt!! 

Anonymkode: b52e9...94a

Jeg og🤪

Jeg har onanert mye hos venninner (noen ganger i lag) i skogen og på skole/jobb. 

Brukt agurk, gulrot, pølser i forskjellige størrelser, men fingrene er best for meg, også den dag i dag...

Anonymkode: 15635...f9a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har brukt agurk, squasj, gulrot, flasker, hårbørste. 

Av plasser.. i ett solarium, i bilen, på offentlig toalett. Var på spa med en venninne engang og vi lå i bobblebadet, fikk bobbler akkurat på klitten og ble så kåt att jeg måtte gå på toalettet og fullføre😜 

Anonymkode: b263a...81d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Har brukt agurk, squasj, gulrot, flasker, hårbørste. 

Av plasser.. i ett solarium, i bilen, på offentlig toalett. Var på spa med en venninne engang og vi lå i bobblebadet, fikk bobbler akkurat på klitten og ble så kåt att jeg måtte gå på toalettet og fullføre😜 

Anonymkode: b263a...81d

Jeg så ei dame komme i boblebadet en gang, på spa.. det var spess.. Hun forsøkte å skjule det, men ikke alltid så lett gitt.. 

Anonymkode: ec922...2ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det man har for hånden stort sett. Gjelder å huske å handle til helgen, både det som skal spises og det som skal opp i dåsa

Anonymkode: 9ec3c...ff9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 9 måneder senere...

Har alltid vært en veldig kåt person, så har vel onanert overalt tror jeg... Tror ikke det har gått en dag uten at jeg har onanert de siste 30 årene. 

Da jeg var yngre: hos/sammen med venninner, på telttur sammen med venninner, hver dag på skolen i storefri, ble rutine for noen av oss etterhvert.

Nå i voksen alder: På jobb, på forskjellige offentlige toaletter, i skogen, i badstua der jeg svømmer når jeg er alene, i solarium, på bussen, på fly, ofte i bilen i rushtrafikken e.l... Der det passer meg egentlig når jeg er kåt, kan bli kåt av den minste ting. For eksempel nå når jeg leser i denne tråden.

Ting jeg har brukt: som mange andre her; agurk, gulrot, kjøttpølse, og kjærlighet, banan, puter, hjørnet på kjøkkenbordet og dusjhode (som fortsatt er en favoritt) og selvfølgelig womanizer som mange har i dag. 

Akkurat nå skal jeg ta meg en tur på toalettet...✌🏼

Anonymkode: 15635...f9a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy å lese, hvor positive og morsomme kvinner var før i tiden!

Anonymkode: d0192...909

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...

Onanerer nesten hver dag. På jobben når jeg er alene på overtid. I skogen når jeg går tur om sommeren, har en egen plass jeg kan sitte i fred. På svaberg om sommeren. Gleder meg til sommeren kjenner jeg. Nesten hver dag i bilen i rushtrafikken. 

Har brukt klassiske ting som agurk, gulrot, pølse og kjærlighet på pinne når jeg var tenåring. Men er ikke lenge siden jeg prøvde kalkunpølse. Fingrene er best. 

Anonymkode: 15635...f9a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (På 3.6.2021 den 10.50):

Så gøy å lese, hvor positive og morsomme kvinner var før i tiden!

Anonymkode: d0192...909

Fine historier fra den gang kvinner virkelig var kvinner! 

Anonymkode: d0192...909

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Onanerer nesten hver dag. På jobben når jeg er alene på overtid. I skogen når jeg går tur om sommeren, har en egen plass jeg kan sitte i fred. På svaberg om sommeren. Gleder meg til sommeren kjenner jeg. Nesten hver dag i bilen i rushtrafikken. 

Har brukt klassiske ting som agurk, gulrot, pølse og kjærlighet på pinne når jeg var tenåring. Men er ikke lenge siden jeg prøvde kalkunpølse. Fingrene er best. 

Anonymkode: 15635...f9a

Høres trygt ut å ha sex i bilen i trafikken👍. Men jeg tror du troller.

Anonymkode: b3abd...886

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (På 28.1.2009 den 16.39):

og jeg var den unge jenta som satt b.vakt. 17 år og han 34

Hehe....   Samme historie her, 17 og 35.   Første gang med en riktig mann og ikke fumlende gutter, himmelsk deilig var det.  Kona var et skikkelig nek, så jeg haddde ikke dårlig samvittighet.

Anonymkode: b2cac...88d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...