Gå til innhold

herlighet hvor han spaserer.... og 11 mnd i morgen:)


L-O-V-E&prinsen+spireimagen:)

Anbefalte innlegg

tenk så stor han har blitt:) her er et fullt tempo fra morgen til kveld... minimalt med soving, og desto mer gåing:) hehe..

I går og i dag gikk han fra bordet vårt og inn på kjøkkenet for så å snu og midtveis tilbake igjen... han begynner å få skikkelig kontroll:) går også mindre strekninger som fra bordet til tv bordet og bort til lekene...

Det har gått så fort... bare en 3.5 uke siden han tok sine 1 steg:)

 

Og i morgen 5 sept er han 11 mnd:) tenk som tiden flyr:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Fortsetter under...

det er rart å tenke på at de er 1år snart ja...

snuppa her har også begynt å slippe seg, tar noen skritt på egenhånd, og vil gjerne ha med oss på tur rundt i stua hele tiden :)

 

hun har enda ikke sovet en hel natt, men vi jobber med saken, blir nok enklre når hun begynner i barnehagen håper jeg.. og når hun blir kvitt forkjølelsen da....

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja han her karn har heller aldri sovet en hel natt, ikke en halv natt en gang:( men men.. I natt var HELT grusom, så håper på en bedre natt nå...

Det er så rart liksom for han kan ha noen fine netter hvorhan bare er våken en 2-4 ganger og det er suuupert, men så har han dessverre alt for mange av de med 10-15 ganger :(((

 

Well well...

 

Ja jeg skulle akkurat til å skrive inn her faktisk... Han har jo spasert en liten stund da og er skikkelig stødig... Tror han må være litt tidlig ute? Vet ikke, han har gjort alt selv, i sitt tempo osv... er ikke så inne på dette, må høre med hs på kontrollen hva som er vanlig:)

Men for 2 dager siden datt han ute... :( jeg prøver å følge med han, men han er så rask og med vintersko og dress så hadde han LITT for stor fart og datt her på platten ute og fikk kutti leppa:( blodet rant og jeg fikk HØVELIG panikk..

tror dere det var noen somfølte seg som den værste mora da eller?

Men det er vel sånn det er, de må slå seg litt, men huff jeg liker det ikke:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars!!! Kan skjønne du ikke følte deg noe særlig da!!!

Stina går også nå, om enn ganske utstøtt, hehe, det er ganske kult å se... All bevegelse alene har kommet den siste uken, for å reise seg på alt å gå har hun jo gjort i flere måneder.

 

Tror prinsen din er tidlig ute jeg L-O-V-E, men det virker da som han har styrt det selv, og da kan det vel ikke være noe problem overhodet???

 

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flink gutt du har! Det blir nok noen knall og fall fremover. Som mamma er det grusomt å se, men det går nok fint. Vår eldste slapp seg når han var 10,5 mnd og begynte med å springe. Grøss og gru, men gikk fint det også.

Tulla vår er nå like tidlig ute, men mer av den forsiktige typen. Tripper forsiktig rundt hihi. Men selv nå har vi stygge fall. Sist uke rakk hun å klatre opp på en krakk mens jeg hjalp storebror med å kle på seg. Fikk seg en stor kul, og skremte mamma volsomt. Men fort glemt for tulla, men jeg har ikke glemt....Men selv om jeg ikke har glemt så er det ikke til å unngå at det skjer igjen, og det kommer til å gjøre like vondt i mamma hjerte neste gang også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja tror også han må være litt dilig ut, flere som sier det... Men som jeg skrev så har vi ikke rusha i det hele tatt:) Vet at de fleste i fam har vært tidlig ute... broen min LØP da han var 8 mnd (JA faktisk) og det kan jeg love dere var slitsomt i følge min mor... :P

 

Han er så flink atte:) Ja han har også begynt med litt klatring/klyving oppå ting... skummelt!!! og for en VILJE han har:) hehe. skikkelig temperament:) Han blir super sint om han ikke får det som han vil... Men det er bare flott at han viser vilje syns jeg, det er viktig... Vi prøver bare å avlede han når det er noe han ikke fåtr lov til, hvis ikke syns jeg det blir mye "nei ikke rør, ikke gjør sånn" osv osv... Han blir feks kjempe sint når vi må gå inn, (vært ute i flere timer)... han elsker nemlig å være ute... så vil helst ikke inn å spise middag:D

Andre som opplever dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...