Gå til innhold

noen fra fyllingsdalen??


jaja kaja

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Det spørs jo hva dere ønsker....vi har jo små barn så de er jo ikke så aktive :))) en liten prat på en kafe så en trilletur etterpå hvis været tillater det??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har ikke bestemt noe enda..... så da kommer jeg med et forslag....

Jeg synes Sletten er et fint sted.. gå rundt vannet der. Kan treffes på lagunen.. jeg tror det går ann å ta en trille tur der bak med living.... hvis de hadde vært litt større kunne vi gått på ablegøyer, men de får jo ikke noe utbytte av det ennå :))))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! som du sikkert har sett er det liten respons på dette med trilletur/cafe. Det er sikkert for at det ikke passer for alle samtidig. Alle har jo sine egne rutiner og det er forståelig. Kan jo ikke planlegge så mye fremover med disse små..... Men jeg er med på det meste så det er bare til å få avtalt noe:)))))))))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, ja, jeg ser at det er mye snakk- men ingen handling! :) Men kan ikke vi bare avtale en tid da??

Ser du har foreslått Sletten tidligere- går fint for meg det! Jeg har foreløpig ingen planer denne uken, så hvis du velger endag som passer deg?? Vi er ganske fleksibel på tid også, men formiddagen engang hadde vært greit.

 

Så kan vi ta en kaffe og en trilletur rundt vannet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Ja formiddagen er best for meg og:)) Så da kan vi jo prøve å treffes på onsdag 10 sept kl 11 på sletten? Der med kafe'en i 2 etg så kan vi ta en prat.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat da er det trilletur med Bergen Turlag. (Store ambisjoner om å snart komme litt mer i form etter svangerskapet;))

Det kan jo ikke klaffe for alle, men håper at dere gir lyd her inne dersom dere planlegger flere treff eller turer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempe greit, da sier vi Onsdag kl 11 på cafeen i 2 etg! Jeg er ikke så godt kjent der, men jeg finner den nok. Det er vel ikke så mange cafeer i 2 etg vel?? :) Jeg har svart 3 hjuling vogn, så har du noe å se etter!

 

Vi gleder oss :)

 

Og hvis flere vil være med så er det bare å slenge seg på !! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huff så det ikke før nu at d va i dag d va planlagt tur...nettopp kommet t bake etter å ha vært hos mamma...men e med neste gang

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...