Gå til innhold

Noen som er utdannet Radiograf?


mamma til Rinde,Luna og Storm

Anbefalte innlegg

Hvordan er hverdagen deres på jobb?

Lurer litt på å hive meg på utdanningen nå i høst..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er ikke radiograf, er sykepleier. Men jeg bare vet at det er utrolig vanskelig å få jobb etter endt utdannning her jeg bor ihvertfall..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er akkurat det jeg er bekymra for..

har helst lyst å starte sykepleierutdanninga,men det er så vanskelig å komme inn i Tromsø..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann. Jeg er Radiograf, utdannet i Tromsø. Jobber på et lite sykehus, der vi gjør alt. Ta vanlige rtg, MR og CT. Trives kjempe godt på jobb og har ikke angret 1 sekund på yrkesvalget mitt. Vanskelig å få jobb etterpå??? Tja iallefall fast jobb med det samme. Men alle i mitt kull fikk jobb med det samme, og alle studenten vi har hatt i praksis har fått jobb/vikariat når de var ferdig. så se ikke svart på jobb mulighetene etter endt utd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er radiograf og har jobbet i Danmark helt siden utdannelsen, fordi det var så vanskelig å få fast i Norge. Nå bor jeg i Norge igjen, og trenger jobb når Matilde skal ut i barnehage. Jeg ser med grøss og gru på akkurat det, for jeg vet det kan bli vanskelig. Samboeren er nemlig radiograf han også, så vi er avhengige av to jobber.

 

Når det gjelder jobben så har jeg ikke angret et sekund jeg heller. Det er en fantastisk jobb som passer utmerket for meg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

takker for alle råd og synspunkter..tar gjærne imot flere=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 år senere...

På store sykehus kan du bli stående på skjelettlabb i mange år. På mindre sykehus får du som oftest gjøre mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...