Gå til innhold

Hva gjør du om du har parkert bilen foran en bensinpumpe men med "hullet" feil vei?


Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09

Anbefalte innlegg

Altså, hullet man fyller bensin i (står helt stille hva det heter).

Drar du slangen så langt du kan og fyller sånn du står, eller snur du bilen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

snur bilen så fyllehullet (?! tihi morsomt ord) kommer på rett side. ser jeg noen som tar slangen over bilen til andre siden ler jeg altid.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte flire litt i går da jeg rota gjennom et "gammelt" album hvor jeg hadde et bilde av en tysker som fylte på beemeren sin, med hullet på feil side :o) Måtte tviholde på slangen for å i det hele tatt nå frem, så jeg må også flire litt de (få) gangene jeg ser det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snur bilen eller flytter den til en annen pumpe slik at tanken kommer på riktig side :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha ha! Jeg husker aldri hvor det bensinlokket er!!! Men jeg stopper og lukker opp døra og ser etter det hver gang før jeg parkerer. Jeg har hatt bilen i et år nå, men husker det aldri....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gubben min sa at det skal være mulig å lese ut fra dashbordet - har bensinpumpa (der hvor du ser hvor mye bensin som er igjen) slangen på høyre eller venstre side? Da er det den siden "hullet" er på :o) Jeg har aldri visst det, og vet ikke om det stemmer på alle biler, men det stemmer på våre :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...