Gå til innhold

Se også disse forumene:
Kvinneguiden Doktor Online

"Lurte" samboer, forteller jeg han det?

• Logg inn for å svare
49 svar til dette emnet

#41 malingus

malingus

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 130 Innlegg:

Skrevet 09 august 2008 - 06:07

Nei du, det har jeg nok ikke. Grunnen til at jeg blir så hissig er at du tar så lett på at samboeren din pressa eksen sin til å ta abort. Uansett grunn! Og nei, det er ikke greit å lure noen til å bli foreldre, men det er mye værre å overtale noen til å ta abort, som i mine øyne er å drepe. Vil heller ha en løgner enn en morder! Synes du virker utrolig egoistisk og korttenkt!

Annonsebilag
Annonsebilag

• Gjest

Skrevet 09 august 2008 - 11:55

Det er IKKE uansett grunn! Han ble lurt, og da må hun ta konsekvensene. Sånn er livet. Jeg er ikke egoistisk og korttenkt, bare fornuftig. Å abort regnes overhodet ikke som drap her i landet, så PLZ;)

#43 malingus

malingus

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 130 Innlegg:

Skrevet 09 august 2008 - 19:56

Nei, du er ikke korttenkt. Du er svært korttenkt! ;)

• Gjest

Skrevet 10 august 2008 - 13:21

rette ræva som fis;)

#45 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 562 503 Innlegg:

Skrevet 10 august 2008 - 20:45

Hei Hi! Dette var drøy kost fra mange -hev deg over det! Jeg har aldri vært i samme situasjon som deg, og du sier jo selv at du ikke er så innmari stolt av det du gjorde. For meg betyr det at du har god selvinnsikt og en fornuftig dame. Og har en bra mann. Så jeg vil nå si: kos dere med det dere har og ripp ikke opp i fortiden. Gå videre. Drit i all dritten fra alle mulige andre forbitrede damer her:)

#46 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 562 503 Innlegg:

Skrevet 10 august 2008 - 22:40

Hi her: Takk for det anonym 21.45. Mener ikke at noen skal vise sympati for meg på noe vis, for jeg VET hva jeg har gjort. Men nå er det gjort, og føler nå at jeg gjør det rette ved å holde tett. :)

#47 ifarta

ifarta

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 0 Innlegg:

Skrevet 11 august 2008 - 19:03

så utrolig mye dritt slenging!! det er fantastisk hva folk har behov for. jeg synnes det er veldig dumt og lure noen men det må å ann og få et ordentlig svar selv om det. 1ste gang jeg ble gravid var det ikke plannlagt, verken av meg eller samboeren min. man står da sammen om et valg, det gjør man og om noen 'glemmer' å ta pillen. og bli gravid er bare starten, graviditet og det og ha barn er det som beviser om man kan holde sammen. vi lever i et samfunn hvor man ikke er sammen bare fordi man har barn. anyway, om du vil ha et svar, det var dumt gjorde. ikke si noe. vi har ALLE våre hemmligheter, det er bare noen som velger og dele de.

#48 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 562 503 Innlegg:

Skrevet 13 august 2008 - 14:24

Enig med deg, anonym 21:45 10.08.2008! :)

#49 ilah

ilah

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 0 Innlegg:

Skrevet 13 august 2008 - 21:30

ups... her ble jeg enda mer sjokka. Uansett hvor dårlig det er å lure mannen sin (var fristet en gang, men sjeleglad i dag for at jeg ikke gjorde det), så syntes jeg det er 1000 ganger værre å straffe et uskyldig barn for hva moren har gjort. Stakkars12 åring! Det er bare så dårlig.

#50 millie+2klumper

millie+2klumper

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 52 Innlegg:

Skrevet 18 august 2008 - 14:23

noen ganger trenger mannfolk et lite spark i ræva for å gi slipp på den "fantastiske friheten" sin:P. Synst ikk det var såååå galt det du gjorde jeg. Men ikke si d til han og ikke tenk mer på d:)