Gå til innhold

Se også disse forumene:
Kvinneguiden Doktor Online

Dere unge "familiekvinner", har dere hatt sex med en annen jente sånn bare for å prøve...?

• Logg inn for å svare
11 svar til dette emnet

#1 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 565 049 Innlegg:

Skrevet 20 juni 2008 - 20:21

Mange som har hatt det uten at de regner seg selv som bifil... Jeg er "vanlig" hetero, men hadde i grunnen vært kult å prøvd sex med en jente (sånn bare for å ha gjort det og..)... Men da måtte det skjedd for mange år siden, lenge før jeg ble gift kjerring med unger, hehe...! ;-) Har du prøvd jente sex?? ;-)

Annonsebilag
Annonsebilag

#2 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 565 049 Innlegg:

Skrevet 20 juni 2008 - 20:24

Gjorde det sammen med eksen.. Det var kjempesexy, og veldig veldig godt. Vi va ekstremt seksuelt eksperiementelle da. Prøvde utrolig mye. Vi hadde sex minst to ganger om dagen.

#3 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 565 049 Innlegg:

Skrevet 20 juni 2008 - 21:05

jeg har ikke hatt jentesex, men har også lyst til å prøve det bare for å ha prøvd. vil helst ha firkant med meg, sambo og et annet par. er for sjalu for trekant tror jeg. sambo sa at jeg fikk lov å ha sex med en jente uten han også, men det føler jeg blir litt feil igjen.

#4 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 565 049 Innlegg:

Skrevet 20 juni 2008 - 21:09

er hypp på det jeg egentlig.. hadde jeg vært singel hadde jeg kanskje prøvd om jeg fant ei..:) men du som skreiv dette er en mann, desto basta:) hihi..så du har jo hatt sex med ei dame:) :)

#5 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 565 049 Innlegg:

Skrevet 20 juni 2008 - 21:15

Jeg og eksen hadde forresten også sex i samme rom som et annet par. Det var en helt ekstremt turn on for oss begge. Vi rørte ikke det ande paret og omvendt, men vi så og hørte hverandre... Blir kåt bare av å tenke på det..

#6 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 565 049 Innlegg:

Skrevet 20 juni 2008 - 21:17

Har gjort det ja, og vil gjerne igjen! Er bifil, men lykkelig i forhold med en mann

#7 Gjest_-<<-_*

Gjest_-<<-_*
  • Gjest

Skrevet 20 juni 2008 - 21:29

Nei, jeg kan knapt si det var "bare for å prøve." Mvh. gift kjerring med unger.

#8 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 565 049 Innlegg:

Skrevet 20 juni 2008 - 21:34

Jeg kunne tenkt meg å prøvd å ha sex med ei jente! Og har noen av de samme fantasiene som noen her nevnte, 4 kant, og sex i samme rom som et annet par! Men er vel så godt som gift, og med barn! Så om noe skulle skje måtte det involvere oss begge!:) Men vil ikke dele samboer med noen!

#9 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 565 049 Innlegg:

Skrevet 20 juni 2008 - 21:36

Nei. Hakke lyst heller.

#10 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 565 049 Innlegg:

Skrevet 20 juni 2008 - 21:39

Go for it! Det er utrolig digg.. Helt utrolig sexy at noen andre så på når vi hadde sex..

#11 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 565 049 Innlegg:

Skrevet 21 juni 2008 - 00:53

Nei det hadde ikke falt meg inn engang, dersom det hadde vært med 2 mannfolk hadde det vært noe helt annet:p Men tenner ikke på tanken av andre jenter..

#12 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 565 049 Innlegg:

Skrevet 21 juni 2008 - 08:21

Jeg har hatt en del sex med jenter.Det var digg og kult.MEN jeg har aldri hatt følelser for en jente på samme måten som jeg har hatt for en mann.Så jeg er ikke bifil. Har hatt sex med 2 menn og det kunne vært dritkult,hvis ikke den ene hadde følt seg ille til mote:) Alt det jeg har prøvd har jeg prøvd FØR jeg fant mannen min:) Han fylte absolutt alle mine nyskjerrigheter og tok meg med storm,så har ikke hatt behov for noen andre;)