Gå til innhold

Alt snudd opp-ned på en måned


M-Tos

Anbefalte innlegg

Utrolig hvor fort de ungene forandrer seg! For en måned siden spiste den lille kun ett fast føde-måltid om dagen, nå er han oppe i tre, pluss frukt. For en måned siden ammet han minst to ganger om natten, nå ingen (men sover ikke for det... heh he). For en måned siden var pupp det beste i verden, nå er han ikke lenger interessert! Men aksepterer melka når den kommer på flaske eller i kopp. Pumper og pumper for å holde oppe produksjonen. Får ammet ordentlig kun 1-2 ganger i døgnet. Hmm, kunne ikke noen advart meg om denne fasen? Mamma blir trist;) Men det er jo godt at de vokser også da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Fortsetter under...

Skjønner at det er trist og vemodig...Jeg for min del skulle så ønske hun etterhvert slutter med pupp av seg selv, syns det er så vondt å skulle nekte henne det når hun vil ha det :-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner hva du mener!!

i slutten av mai så lå lillegutt stortsett helt i ro på mage på gulvet. med unntak av noen bevegelser bakover da :)

Nå reiser han seg opp etter alt, står i senga hver morgen når vi står opp. Spiser brødskive og drikker av tutkopp selv! Krabber på alle fire (før ålte han seg bare framover), å sier mamma og wawwa (pappa) hele dagen lang. Sier hade når vi gå og hei når han ser oss igjen, å vinker som bare det :)

helt merkelig at det kan forandre seg så fort, og om en mnd så begynner han i barnehage!!! hjelp!!! 11mnd gammel, lille gutten min er blitt så stor!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...