Gå til innhold

Rester etter morkaka?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg fødte for snart 5 uker siden og trodde renselsen snart var ferdig.. virket sånn.. så i går begynnte det å blø friskt blod som ved mens, bare mindre.. i dag fortsatte det, men kom i tillegg en ganske stor slags rød-beige klump ut... den var rimelig stor.. hva kan dette være? Morkakerester?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det høres nok bare ut som levra blod...

Ikke noe farligt,men dersom du er plaget med magesmerter bør du ta en tlf til lege...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vis du er redd for du kan ha morkakerester MÅ du ringe legen!! vis ikke kan det bli infeksjon..

 

men kan hende det bare er mensen. eg fikk mensen igjen 4 uker etter fødsel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg blødde svære klumper rett etter jeg kom hjem, fikk komme tilbake til ul og det var morkakerester fikk deretter en utskrapning. du burde ringe å høre syns jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er morkakerester får du feber og blir skikkelig dårlig...

Jeg blødde i 7 uker i strekk, fikk friskt blod siste 4 dagene, deretter opphold en uke og 4 dager blødning med friskt blod igjen. Nå er mini 3mnd og ikke blødd noe mer etter det. Kan ha vært mensen, så jeg venter i spenning, men har hørt at det bare kan være en skorpe etter morkaken som skal løsne på slutten av renselsen...?!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg fikk infeksjon på livmoren på grunn av rester av morkaken. jeg ble sendt tilbake til sykehuset etter 2 uker med 41 i feber. så hadde det vært det tror jeg nok at du hadde vært dårlig mye tideligere.

 

jeg blødde også store klumper med blod. tror det er helt normalt. jeg blødde forresten i 8 uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...