Gå til innhold

Synes det virker som om det kommer så mange gutter i september, når har du termin og hvilket kjønn venter du?


mama73 m/tre søte små

Anbefalte innlegg

Var på ultralyd i dag, og der fikk vi se en gutt:-) Vi var litt overrasket da jeg hadde vært overbevist om jente da jeg både har vært og er veldig kvalm gjennom hele svangerskapet så langt + hjertefrekvens på 160. Men vi er selvfølgelig veldig lykkelige, alt sto bra til med den lille:-)

 

Har inntrykk av det er så mange som venter gutt! Jordmor sa også idag at hun hadde hatt veldig mange ultralyder med guttebabyer den siste tiden;)

Vi har termin 16.9 og venter gutt. Hva med deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei hei.. Syntes selv det er overraskende mange gutter i det hele tatt i år, men vi fikk høre at vi venter ei jente....:0) Jeg ble like overrasket som deg for alle sa at jeg hadde guttemage og jeg har ikke vært kvalm el noe dårlig så da mente de det var gutt på gang.. Men den kinesiske kalenderen viste jente så da får jeg heller stole på den..:0)

 

Jeg har termin 11.9 og venter jente:0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jente 7. september... jeg har også følelsen av at det er mange gutter i vente... hadde guttefølelse selv jeg, men ultralyd viste jente og det er jo bare kos det! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

såååå mange gutter her... jeg har termin 13. sept. men det er ingen som vet hva det blir før den lille kommer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

synes ikke det bare er september som er fult av guttebabyer! Alle vennene mine og bekjente får også gutter.. Men ifølge ultralyden skal vi ha jente den 13 sept. Det blir stas å ha eneste jenta i flokken:) tror hun blir bortskjemt ja! hehe

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi venter også gutt, den 6.september :) Var ingen overraskelse for meg, har hatt det på følelsen hele tia... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jente her midten av sep. tror det blir masse gutter i år. vet om mange som enten har fått en gutt eller venter gutt i år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig! Vi skal også ha gutt, 8. september. I vennegjengen har vi fem som er gravide eller har barn bare gutter..7 stykk til sammen. Men men, på landsplan er det vel rundt 51% nyfødte gutter, så da er det også mange jentebabyer "der ute" :)

Hilsen mamma 77

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har faktisk følt det litt omvendt. At det er utrolig mange jenter akkurat nå:D

Skal ha ei lita jente 15. september selv:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia! Jeg har termin 3 september. Men kjønnet vet jeg ikke før ungen kommer! Har en gutt fra før, da jeg var gravid med han hadde jeg 'guttefølelse' hele tiden. Denne gangen har jeg ikke hatt noen følelse i det hele tatt. så kanskje det blir en jente denne gangen.

 

men ang kvalme og kjønn. Jeg var ekstremt kvalm men nr 1, og like kvalm denne gangen. Tror ikke kvalme har noe med kjønnet å gjøre, har vel heller med 'uheldige' gener!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så langt er det altså 14 stk som venter gutt, og 7 som venter jente og 2 som ikke vet......

Dobbelt så mange gutter! Hmm,- er det kanskje noe i at det er flere gutter som blir født i september 2008 da? Gøy hvis flere svarer!

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så langt er det altså 14 stk som venter gutt, og 7 som venter jente og 2 som ikke vet......

Dobbelt så mange gutter! Hmm,- er det kanskje noe i at det er flere gutter som blir født i september 2008 da? Gøy hvis flere svarer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...