Gå til innhold

Se også disse forumene:
Kvinneguiden Doktor Online

Barnevakt søkes, Stavanger

• Logg inn for å svare
5 svar til dette emnet

#1 Metamorfologia

Metamorfologia

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 0 Innlegg:

Skrevet 11 april 2008 - 20:28

Hei vi er en mamma og pappa som savner å komme oss ut sammen av og til, men har ikke så mange rundt oss å spørre om barnepass. Vi er derfor på jakt etter ansvarsfull, snill og kompetent barnevakt til vår lille sønn for noen timer i ny og ne. Hilsen Kjersti og Rune

Annonsebilag
Annonsebilag

#2 Ida her

Ida her

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 0 Innlegg:

Skrevet 30 april 2008 - 16:14

Hei :) Jeg heter ida og er 15 år gammel :) jeg sitter barnevakt å passer på onger :) Jeg har passet onger siden jeg va liten :)  Vis du er intressert så kan du ta kontakt på : miissii-ida@hotmail.com

#3 j.gravid89

j.gravid89

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 0 Innlegg:

Skrevet 07 mai 2008 - 22:35

heisann. har dere fått tak i barnevakt?? jeg stiller gjerne opp for dere. jeg er ei jente på 19 år, såm går i lære som barene og ungdomsarbeider. jeg har vært frivillig med som leder i et barne kor med 4-7 åringer i 4 år. håper dere tar kontakt. nr 45287452 mail anita_berg89@hotmail.com

#4 missi-sandra

missi-sandra

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 0 Innlegg:

Skrevet 15 juli 2008 - 16:42

Hei jeg heter sandra å er 16 år bor i stavanger :) Kan ta dem med ut på tur eller sitte barnevakt på kveldstid, er erfaring med barn sitter avogtil på kveldene å har noen ute på dagtid :) har jobbet i barnehage 2 ganger, går på skole på hinna, ta kontakt om du er intrisert missi-sandra@msn,com eller 92880389  :)

#5 kjersti48

kjersti48

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 97 Innlegg:

Skrevet 15 februar 2012 - 13:29

heisann har dere fått tak i barnevakt???? jeg har god erfaring med barnepass og er godt voksen. ta gjerne kontakt med Kjersti på tlf 46917904, håper å høre fra deg

#6 kjersti48

kjersti48

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 97 Innlegg:

Skrevet 21 februar 2012 - 20:44

hei, hvorfor svarer du ikke Rune??????????