Gå til innhold

Er det vanskelig å få døtrene deres til å gå i skjørt?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hvordan er det nå med å gå i skjørt blant tenåringsjenter? Er det mange jenter som får for seg at de ikke lenger vil gå i skjørt når de blir tenåringer, eller er det kanskje tvert i mot noen som bevisst ønsker å pynte seg litt mer når de blir tenåringer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hm. Når du sier det så går hun mest i bukser...Men jeg tror nok hun kunne gått i skjørt innimellom også hvis hun hadde hatt noen hun liker. Nå nå¨r våren og varmen kommer, blir det nok flere tenåringsjenter som vil gå med skjørt igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenåringen her i huset går sjelden i skjørt. Hun er ikke så veldig pyntete av seg sånn i utgangspunktet men nå er det omentrent aldri at hun bruker skjørt. Bunaden er vel eneste plagget hun bruker som ikke er bukse, når jeg tenker meg om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så trist å ha en datter som alltid går i bukser, kun har en bunad som ho bruker som kjole. Heldigvis går dattera mi mye i skjørt, men ho er tross alt bare 7 år, ikke tenåring på lenge ennå. Men jeg fatter ikke sånne jenter som ALLTID bare går i bukser, så kjedelig. Hva er vitsen med å være jente hvis man aldri skal gå i skjørt og kjoler?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Du nøffemor... Jeg vil gjerne høre uttalelsene dine om dette emnet også om ti år ;-) Jeg har tre tenåringer. To av dem går for tiden nesten aldri i skjørt. Det betyr ikke at de ikke er feminine eller pynter seg! De er flotte og fine jenter uansett. Jeg skjønner ikke hvorfor det er kjedeligere å gå i bukser enn i skjørt. Jeg syns ikke det er det minste trist at jentene mine pynter seg på andre måter enn det jeg selv har gjort og fremdeles gjør. Jeg syns tvertimot at det er flott at man nå for tiden ikke behøver å presse alle jenter inn i en uniform de ikke trives i!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Jeg har to store jenter, den ene går lite i skjørt mens den yngste på 15 ofte går i skjørt. Da gjerne med en tights under med blonder og dill:-)

 

Smaken er som baken og jeg synes det er fint at ingen føler seg programforpliktet til å gå i sånn eller slik.

 

Selv går jeg i skjørt når jeg føler for det og bukser når jeg føler for det.

 

Har ikke problemer med noen av delene og synes begge deler kan være like fint:-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...