Gå til innhold

Medlem i Gråtass (gratass) klubben? Underskiftskampanje...!!!


allergibarn

Anbefalte innlegg

web siden deres er jo www.gratass.no og barnet vår har akkurat fått en sekk hvor det under traktoren står www.gratass.no

 

Hvis dere vet hva en gratass er - så synes jeg dette er helt utrolig...! Kan ikke la en gutt på 2 år gå rundt med gratass på sekken sin???

 

Enige???

 

Jeg synes vi skal stemme for at de begynner å bruke www.graatass.no med dobbel a!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gra=kåt

Gratass= kåt jævel/ekkel mann eller noe i den duren..

 

Reagerte også når jeg så Gråtassbussen på ett teater vi var på og det stod graatass.no på den...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

slår du opp i bokmålsordlista finner du "paringslysten, brunstig ". Først og fremst gjelder dette dyr - men blir også brukt om mannfolk....

 

"din gratass" er blant annet et utrykk....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hahha.. dette må jo være kødd...... Jeg blir skremt av hvor mye dere har underskriftskampanje mot ting og overanalyserer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KØDD? En gratass er en kåting - og bak på sekken barna får fra klubben står det gratass.no

 

Synes du ikke det er unormalt og fullstendig unødvendig??? Hvorfor ikke bruke graatass.no ?

 

Alle jeg har vist sekken til har reagert med avsky!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sorry.. Men tror faktisk ikke jeg hadde reagert på det fordi det er en web adresse.. Vi sier da gra her nede også? Men tror dere virkelig at folk reagerer så sterkt når det står under bildet av denne traktoren?

 

Sikkert mange som har den sekken uten å tenke over det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det mulig??

Jeg hadde aldri i livet latt ungen gå rundt med en sekk som det står gratass på.

Veldig rart at de som har laget siden ikke har dtenkt på det??? Alle vet jo hva gra betyr vel?? Kunne likegodt stått www.kåtball.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eg visste ikke hva det betydde, så hadde nok ikke reagert..

 

det må jo være no dialekt eller no sånt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville nok ikke reagert på det om jeg hadde sett det...om det står www.gratass.no under bildet av en gråtass, ville jeg ha dratt den konklusjonen at det var adressa til en side om traktoren Gråtass...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor ikke www.gråtass.no

det er vel blitt mulig å ha æøå i adressen nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri tenkt over jeg - selv om vi ha noen gråtass ting.. Min på 3 skjønner iallfall ikke mye av det.. Ordet gra brukes i min dialekt, og den brukes her vi bor.. Men jeg mangle sikkert litt mellom ørene - for jeg ha aldri tatt koblingen.. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

svar til et par spl - det står ikke www.gratass.no det står bare gratass.no på sekken iallefall......

 

synes det er unødvendig å skrive noe slikt på en sekk til små barn!!!

 

Det koster litt å være med i klubben, husker ikke nøyaktig hvor mye - se på www.gratass.no ....!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...