ett år går veldig fort, det! det er ikke bare bare å levere den lille i fra seg i barnehagen/til dagmamma...
Opprettet av
m@rie82
, mars 02 2008 21:49
2 svar til dette emnet
Skrevet 02 mars 2008 - 21:49
vi var ikke så heldige at vi fikk plass til lillemor i barnehagen, så nå er hun hos dagmamma om dagene. hun stortrives, og det er jo vel og bra, men jeg savner henne VELDIG!! og skulle ønske permisjonen varte bare LITT lengre....
andre som savner permisjonstiden?
Snarvei til forumene
Annonsebilag
Annonsebilag
Skrevet 25 mai 2008 - 18:55
Jeg savner også permisjonstiden, men ser også at snuppa har det så kjempeflott hos dagmamman sin :-) Storkoser seg der hver dag og så koser vi oss kjempemye sammen om ettermiddagene og i helgene.
Ser at hun har godt av å være sammen med andre barn.
Men kjenner at jeg gruer meg litt til bhg-oppstart i august, heldigvis et par mnd igjen til det da :-)
Skrevet 30 mai 2008 - 11:06
Jeg både savner og ikke savner permisjonen. Lillemann begynte å bli veldig rastløs før han startet hos dagmamma rett etter 1-årsdagen, og da var det deilig at noen kunne fly rundt med han på dagtid...Likevel synes jeg det er trist å ikke se han på dagen, men nå skal vi snart ha ferie så da får jeg jo se han masse!
Jeg gleder meg veldig til han skal begynne i bhg til høsten. Synes det er helt perfekt at han har fått et halvt år med dagmamma først, men tror han er veldig klar for bhg (som ligger 50 m opp i veien!) etter sommeren.