Gå til innhold

Gode/ ikke så gode barnehager på Torshov?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Samme som hun over, styr unna Oskar Baaten, den høres ikke bra ut etter hva jeg har hørt. Vi har plass i Torshovgata barnehage, kjempefornøyd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ei venninne har jenta si i denne bhg. Vil egentlig ikke gå så mye i detalj på hva jeg har hørt.., men ikke søk på den...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eldste vår gikk i Maridalsveien bhg i 5 år. Har bare fine ting å si om den barnehagen. Mange med lang fartstid og lite sykefrevær. Trygt og godt og flott beliggenhet ved Myraløkka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg mente den som ligger i Oskar Braatens gate, mao Sagene barnehage. De bør ha skiftet ut nesten hele personalet de siste to årene. Huff nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er veldig fornøyd med Mor Gohjerta som ligger like ved Akerselva. Har akkurat begynt, men virker bra, bedre enn forrige bhg lillemann gikk i. Det er småbarnsavdeling han er i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...

Åh... litt utenfor tema, men jeg gikk på Mor Gohjerta. Får litt klump i halsen :) nydelig barnehage!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 uker senere...

Er både Oskar Braatens bhg og Sagene bhg (som ligger i Oskar Braatens gate) dårlige?

Kan noen fortelle hva de har hørt om om disse barnehagene?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...

Ser at det er sterke, negative, oppfatninger om Oskar Braathens barnhage i flere gamle innlegg. Jeg kjenner meg absolutt ikke igjen i dette. Vår datter har gått i denne barnehagen i over ett år og vi som foreldre er strålende fornøyde med de ansatte og barnehagen generelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 år senere...

Oskar Braaten barnehage Anna Sethnes gate er en strålende barnehage! Har hatt datteren min der de siste 5 år og har hele veien vært svært fornøyd. De ansatte er omsorgsfulle og engasjerte og jeg har ingenting å utsette på fysisk miljø heller. Det er riktignok en gammel bygning, men for meg er det en del av sjarmen med å bo og leve på Torshov. Det er synd at det er så mange dårlige omtaler av Oskar Braaten barnehage i denne tråden. Tipper de er utdaterte. Jeg kan gi barnehagen mine beste anbefalinger! -og vil velge den på nytt dersom det blir aktuelt.

 

Anonymous poster hash: 58240...90e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser at mange er misfornøyde med Oscar Braaten i Anna Sethnesvei. Disse kommentarene er fra 2008 som var en dårlig tid for barnehagen. Oscar Braaten er ikke lenger en dårlig barnehage. Jeg har hatt min datter der nå i 4,5 år og har vært kjempefornøyd! Personalet er omsorgsfulle, engasjerte, positive og opptatt av at barna skal ha en god hverdag med lek, læring og vennskap. Vi som foreldre var trygge hver eneste dag på at vår datter hadde det bra. Og min datter har hver eneste dag i 4,5 år villet gå til barnhagen. 

Jeg har bare godord å si! Jeg har en til som skal i barnehage neste høst og det er ikke tvil om hvilken barnhage hun skal i! Hun skal i Oscar Braaten barnehage og det gleder jeg meg til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...