Gå til innhold

Desember: Flere som er hjemme med 2åringene sine??


Lykke ♥gutt05 & jente08♥

Anbefalte innlegg

Her har vi enda ikke fått plass i bhg til Martin, håpte på å få deltidsplass før nr 2 kom (ca 3 uker til termin)... Nå vil jeg ikke ha bhg-plass på en stund da, vil ikke ha tilvenning med en nyfødt baby, og en storebror som jeg tror kommer til å bli veeeldig sjalu.. Men men, jeg får gjøre det beste ut av situasjonen:) Har valgt dette helt selv, og kan ikke skylde på noen andre :P (Eller, kanskje på gubben?? hihi=))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eg er hjemme med Lukas fortsatt...

Skal prøve å få han inn i barnehage i august på halv plass...

Tenkte at det kan være greitt at han er hjemme når lillesøster kommer slik at han ikke føler han blir tilsidesatt.....

 

 

Lykke:

Det er ikke lenge igjen nå=)

Skulle ønske eg og hadde like kort tid igjen...er slitsomt å være gravid....men så er det jo frivillig så eg skal ikke klage så mye...=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg regner med at vi får deltidsplass til Martin i august jeg.. Er egentlig full bhg-dekning her, men jeg er kresen på bhg, derfor har han ikke plass enda :) Tenker også at jeg vil ha han hjemme når vesla kommer, slik at han ikke føler at han blir skvist ut av familien. Derfor kan det like godt vente til august. Hååååper at jeg får et sovedyr denne gangen også, slik at mndene fra februar til august går bra :P

 

Ja, jammen godt det ikke er lenge igjen. Er grådig slitsomt å være gravid, men spør meg 1 mnd etter fødselen, og jeg kommer til å si at jeg elsket å være gravid :P Du har jo ikke SÅÅÅ lenge igjen da! Før du aner det, er mai her, og du ligger på sykehuset og føder :P Så kjekt at du får jente forresten!! :o) Virker som om det er det "alle" gravide her i desemberklubben får nå:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Jeg er hjemme med begge mine ja, og skal være det frem til høsten. Og selv da gruer jeg meg til å overlate dem til barnehage, hehe;)

Travelt å gå hjemme, men så gøy også at jeg ville ikke gjort det annerledes! (Da minstenn var nyfødt så jeg litt annerledes på det altså, for DA var det travelt da)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...