Gå til innhold

Er det fler her med barn som har/har hatt erbs parese??


*Netta* har 2 prinsesser <3

Anbefalte innlegg

  • 4 uker senere...

Fortsetter under...

Vi har en gutt med erbs parese (f. juni 07). Det går nå veldig bra med ham, heldigvis. Han er nå 7 mnd, og bruker begge armer som bare det!!Vi går fortsatt til fysioterapi ca hver 3. uke, men i forhold til utgangspunktet er det vi jobber med nå virkelig småting. Skulle ønske jeg hadde visst det i starten, for den bekymringen vi hadde før han fikk sving på armen tok jammen på....

 

Jeg så ikke innlegget ditt før nå, men jeg skal prøve å følge med her inne. Det er jo greit for begge å kunne ha kontakt med noen har vært/går igjennom det samme.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei hei.

 

Så hyggelig med respons :) Så ikke svaret ditt før nå jeg.. Går litt tregt her av og til.. Men om du vil skrive en mail til meg, så er mailadressa mi [email protected].

 

Vilde er født 11.11.08, hun hadde grad 3 innen erbs parese. Hun er kjempeflink til å bruke venstrearmen sin nå, men mangler kontrollert albuebøy.

Hvordan har dere trent for at det skal bli så bra etter så kort tid, og hvilken grad har dere?

Du må gjerne svare på mail, så ser jeg det fortere :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 år senere...

Hei!

Har en gutt med erb parese grad 3 . Han er 2 måneder og 6 dager , fortsatt ingen bevegelse i albuen/ biceps. Kan noen av dere som har/har hatt barn med erb parese hjelpe meg med å gi litt info om hvordan har det gått med dere? Er veldig bekymret og får ikke sove...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...