Gå til innhold

~*~NyttårsTRÅDEN nr. 34~*~


Cat78♥VerdensVakresteDatter♥

Anbefalte innlegg

Er fortsatt litt på hæ jeg da men....

Hva har du fått med deg nå?

 

 

Vel dagen er straks slutt og på tide å pakke sammen:)

 

Hade bra så lenge alle sammen. Være flink å trene i kveld jeg!! Håper jeg..tror jeg..hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Juhu!!! Jeg har brukt MASSE penger i dag! ;) Spent på hva NT kommer til å si, men har handla en del som kan brukes både som gravid og etterpå. Og jeg har handla noe på salg og bukse måtte jeg ha... bare håper den passer. Også har jeg handla dessertskåler for det måtte vi ha og det fikk jeg lov til av han også!

 

Mai-barn tror jeg er bra. Synes synd på Linea som skal ha bursdag i skoleferien, men men.... Vi vil gjerne ha barn som ikke er føst for sent på året, så jeg synes vi begynner å nærme oss en fin rytme nå. Pule litt tidligere bare neste gang. ;) Skal ikke lage barn i mars... Svigerinna mi lager barn rundt bursdagen sin tror vi for barna hennes er føst to uker før jul og en uke etter... Det synes jeg er litt kjedelig.

 

Jeg har bursdag 31. januar. Det er perfekt på en måte for da får jeg det jeg ikke fikk til jul gjerne, men samtidig når det er over er det lenge til neste gang jeg får gaver!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Molle: Sendte pm når jeg trodde noen hadde fått feil adresse, men så var ikke adressene sendt ut feil. Så det betyr at noen har byttet julevenn.

 

Sessa: Shopping er moro:) Ja, bj-tråden tok helt av. Går du inn på kranglesiden igjen så ser du at jeg har fått min helt egen tråd av anonym:)) Hehehe, synes nå bare det er morsomt jeg da:))

Giiid jeg liker å glede mannen min, uffameg!!! Også er det bilde av meg, tenk om noen kjenner meg ser det da?!!! Ja, for det vet de jo ikke fra før liksom:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe sessa, storken du liksom :P

 

Nå fikk jeg akkurat tekstmelding av tele2 hvor de beklaget feilen på mobnettet på nyttårsaften Skulle visst få sende gratis mms lørdag og søndag.. Jeje.. kunne jeg ikke fått ringt helt gratis i stedet da:))

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmmmm

 

 

 

Har svart på den tråden jeg. MÅTTE jo bare. hahaha. De skulle bare visst....

 

Æsj, jeg har sikkel på armen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Egen tråd Cat-du avanserer;)

 

0 å gjøre på jobb i dag-gikk hjem jeg. Eller ikke hjem-traff på sambo og så dro vi på Kløfta senteret og sjekket salget:) Så no har Leo fått seg Reima tec dress til neste vinter:) Så nå skal jeg legge ut innlegg etter innlegg som handler om Reima Tec-hehe.

 

Gleder meg til helga jeg-eller søndag-for da har jeg fri og da skal jeg slappe av. Har fortsatt litt søvn igjen fra nyttårsften... Begynner å bli gammel....

 

Jeg har ikke lyst å være høygravid om sommeren, men hvis det blir samme type sommer som i fjor så går det heilt greit. Er jo også greit å få ett barn på samme årstid som Leo som kan arve klær:)

 

Og jeg har vært på salg (jeg som Sessa-hehe-salg er gøy) på monochico og Englebarn:) Gøy:)

 

Mol: tørk av sikkelet og slutt å glo på mannfolka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm... skulle man liksom kjøpe klær til barna når det er salg??? Oj, det har jeg ikke fått med meg. Ja, ja... gjør ikke noe om klærne til Linea begynner å bli litt trange vel... Det viktigste er at moren hennes tar seg ut!! Dermed basta!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt nyttår!

 

Kondolerer til svanine. Om ikke annet, så var det bra du var der akkurat nå i jula og fikk tatt avskjed. Kanskje han syntes han kunne gi slipp akkarat da, siden dere var der?

 

Vi har hatt ei veldig koselig romjul ;-)

Selv om det ikke blir bryllup før 2009, så har planlegginga allerede begynt. Det er moro! Satser forresten mer på vårbarn -10 enn på det tidligere omtalte vårbarn -09.

 

Takk til pt for fin hjv-pakke! Var rimelig sikker på at det var deg, så det var moro å se at jeg fikk rett.

Takk til Herk for fine tøfler!

 

Var på reunion fra ungdomsskolen den 29., det var kult, det! Også så full som jeg ble....og syk.... Kom hjem i firetida på natta, og da A og LH sto opp 7:30, hadde jeg ennå ikke kommet meg i seng, men hang derimot over do... Det er gm, det! (Eeh, ja...)

 

Den dårlige formen hang i så lenge at det bare ble cola på meg på nyttårsaften... Det var litt nedtur, men gjort er gjort. Moro var det uansett! Fikk ei halv melding av Cat, men ellers var det ikke mye liv fra dere der sør... Jeg prøvde å sende, men kom ikke igjennom, så da ga jeg f etter ei stund.

 

Smurfe litt på bryllupssider, jeg... :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fryser jeg også nå...

 

Kjedelig å komme seg tilbake på jobb etter ferie.. Masse sure unger som maser i hytt og gevær for maten ikke kommer fort nok eller en annen unge tok leka mi... Dessuten en ny ansatt inne på avdelingen.. Glad det ikke er sånn hver måned ja!!

 

Noen som vil være med å scrappe på søndag? Skal sitte i barnehagen, så kan ha med barn :)

 

Jeg vil ha baby NÅ jeg, i magen altså... Men må bare smøre meg med den tålmodigheten jeg ikke har!!! Vi er nødt til å komme igang med oppussingen aller først. Men vet ikke hvor lenge jeg klarer å vente altså!! Ideelt sett ønsker jeg meg mai/juni barn.. Men alt fra januar til juni er jeg med på nå altså! Bare det er bikket jan 09 er jeg fornøyd! Babysjuk??? neida....

 

Har ikke alle fått med seg at det er ikke trygt utenfor trådens trygge ramme??? Man må ikke finne på å bevege seg ut dit og si noe som helst før ano kommer og hogger en over halsen!! Festlig tråd da :)

 

ALDRI mer løpe over veien med stooooor mage altså!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe- jeg og mtg hadde hverandre vi som julevenn- var derfor vi ikke ble heilt sikre da vi skulle gjette hint. Jeg meinte det var Molle siden jeg hadde MTG som julevenn selv:) Men tok aldri den dressing korka før Molle fortalte meg det. Jeg spiser da ikke dressing-skulle slengt oppi ei ketchup kork!

 

Og meiner da at Simba avslørte seg som Molle sin hemmelige julevenn- hehe-simba- ville du sååååå gjerne være Molle sin julevenn at du måtte bytte:D Ho er da den værste å sende til-blir jo reine Sherlock Holmes på syre. "Hva er hint-hvor er hinta-jeg vil gjette,vil vite NÅ!"

Reunion ungdomskole ja- har ikke hatt det vi-samma det:) Er så gammal nå jeg at jeg kan late som jeg er ei ungmøy hvis jeg slipper reunion;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høh? Noen som blingsa litt på den lista eller???

Hva skjedde med hemmelig venn liksom??? Krig og fred og religion og politikk og sånn.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til påske blir det "VALGVENN". Da må vi ha kampanjer for oss selv- promotering,debatter og valg;) -Velg meg hvis du vil ha en påskevenn som er dritsårlig til å gjette hint og som lar deg godte deg lenge og vel før du blir avslørt:)

 

Scrappekveld ja-hmm-kanskje det ja:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mmmmm... søvn er digg!!! Sov sammenhengende fra 20-6 i natt, da kom hun inn til oss og sovna tvert. Sov til 8!!! Hva er greia med annen hver god og dårlig natt???

 

Nuvel! Vi er badet og dusjet og har i grunnen ikke gjort noe fornuftig til nå. Deilig! Har spist kornmo kjeks til den store gullmedalje. Må huske å kjøpe mer av det, gitt! Linea har begynt å hente mat i skuffen med tørrvarer og jeg har ikke kommet så langt som å flytte på det. HUn kommer alltid stolt ut i stua og viser frem fangsten. I sted kom hun med kjeks med sjokoladetrekk. Vi er litt strenge på den biten der, så den fikk hun ikke spise, gitt. Ble kornmo i stedet.... men så kom hun med hele boksen med bokstavkjeks.... da skjønte jeg at det er på tide med noen tiltak. Får da en økt mens hun sover.

 

Skal til Sverige en tur vi, da. Skal hedre farfars minne og feire farmor. De skulle egentlig feiret krondiamantbryllup, men sånn ble det jo ikke.... Blir sikkert koselig, men akkurat nå så synes jeg det er mest stress. Må pakke for alle tre for NT vet ikke når han kommer hjem og vi bør dra så Linea sovner i bilen. Så er det bare å håpe på at hun sover hele veien og at vi kan løfte henne over i senga hennes når vi er fremme (yeah right).

 

Koselig å se deg Simba... føler fortsatt at det er kommet litt lite detaljer om frieriet her på tråden!!!!

 

Fryser dere i dag også eller??? KLE PÅ DERE!!!!!! Ull er digg!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sverige er bra sessa:) Skulle vært en tur selv, men fant ut at det er liten vits i å fylle opp når vi alikevel snart skal flytte. Her skal det drasses med så lite som mulig!! Fryser nei? Hehe, hjemme hos oss bruker det å være ganske varmt. Det er fordi jeg jeg på hjemmebane foretrekker å gå kledd i singlet, sånn boxertrusesak eller hotpant og høye kosestrømper til under knærne. Da koser jeg meg da :))

Liker ikke å ha på masse klær hjemme. Kan til nød ha på kosebukse da, men gubber liker meg best i bare trusa:P

 

Ja valgvenn var en god idè ama:)

Men spørs om det blir noen påskevenn da, hvis det skal være sånn at man bytter bort noen fordi det er noen man ikke vil sende pakke til.. Da blir jo litt av VENN-poenget borte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hemmelig blir vel også litt borte?

 

Jeg er ikke dum, men trodde faktisk ikke noen ville synke så dypt. Derfor jeg avventet litt...men er vel som du sier. Alle trenger ikke like alle, men da får man faktisk takke nei til å være med, da det er en sansynlighet for at man havner i en ønsker-å-bytte-situasjon.

 

hmmm latterlig.

 

Så patetisk.

 

Må jo bare le.

 

Vel-vel.

 

Fuck deg!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Diskresjon er ikke din sterke side, Cat.

 

Herk har fått sin forklaring privat, og noe mer er strengt tatt ikke nødvendig.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er det da ingen som har sagt heller. Og jeg takket deg for gave jeg. Både på tråd og på sms.

 

Med drite i meg så skjønner du hva jeg mener. Jeg ser jeg har blitt byttet bort og jeg fikk ingen forklaring.... Er vel normalt å bli såret eller reagere noe da vel? vil tro det.

 

Des så var det jeg som kommenterte feilen på lista og jeg som spurte cat hva dette var (ikke så rart da).

 

Hadde ikke folk byttet så hadde det ikke vært noen av disse innleggene her, så slutt å legg dette på cat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hverken nevnt navn eller nick. At folk her har issues er ikke mitt problem!

Og om jeg skulle være så forbanna diskre så kanskje noen burde gitt MEG en forklaring da?! For alt jeg ser nå er at noen er teite og kjipe mot venninna mi, men at ingen har guts til å si noe som helst! Og hvis ikke det går an å sende noen en jævla skumnisse til jul en gang, så kan det jo heller bare være! Sikkert mange kvaliteter jeg ikke har, men jeg er i hvertfall ærlig, kanskje fler som burde prøve det?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaja...hvem vet egentlig hvem som byttet bort hvem. (haha 3 stk regner jeg med..hihi)

 

Kanskje noen byttet til seg? :D Jaaaaa positivismen lenge leve!!

 

(bare synd jeg har erfaring)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner hva du mener, molle.

Men det er vel strengt tatt ikke jeg som skal forklare meg heller?

 

Å si at du ikke er diskrét, var å være ærlig det, cat. Du sier hva du vil til folk uansett, så det får du bare tåle.

 

Uansett hva jeg sier, blir det nok feil for en eller annen, så da avslutter jeg nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm...

 

Først: Hei Sessa:) Jeg fryser,men det er fordi jeg fikk det for godt å skulle lufte litt. Kaldt ja. Og har på meg ull,men ble kaldt ute likevel da jeg ikke tok på noe vindtett. For det blåser litt ute. (Folk fra dette området vil sikkert si "fy,hvor det blåser", men jeg er fra vestlandet-dette er ett lite vindpust!)

 

Og ja-hva skal jeg si til dere andre da?

 

Jeg tror ikke simba er personen som skal arresteres. + at dette er en diskusjon/type samtale som bør tas opp privat. Heile saken er barnslig og dum-men gjort er gjort- såra er såra.

 

Nå må jeg ned å se hva Leo driver på med-hører rare lyder:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...